Η Expedia καταργεί το dimming, δηλαδή τη διαδικασία, στην οποία δεν εμφανίζει κάποια αποτελέσματα ξενοδοχείων σε περίοπτη θέση. Ο όμιλος της Expedia (Expedia, Hotels.com και Venere) ανακοίνωσε ότι καταργεί αυτή τη διαδικασία, μετά από σχόλια ταξιδιωτών και ξενοδοχείων.

expedia

Η ιδέα πίσω από αυτή τη διαδικασία ήταν να αφαιρούνται, από τα αποτελέσματα των χρηστών, φωτογραφίες και πληροφορίες από ξενοδοχεία, που έχουν χαρακτηριστεί ως χαμηλής ποιότητας ( “offering low consumer value”), σε σχέση με άλλα ξενοδοχεία.

Σύμφωνα με εκπρόσωπο της εταιρείας, το dimming είχε ως σκοπό να βελτιώσει τη συνολική εμπειρία του καταναλωτή, εμφανίζοντάς του τα καλύτερα αποτελέσματα.

Η Expedia δέχτηκε έντονη κριτική για αυτή τη διαδικασία, καθώς θεωρήθηκε ότι περιόριζε τις επιλογές των ταξιδιωτών. Ενώ, άλλοι ισχυρίστηκαν ότι η Expedia τιμωρούσε -με αυτόν τον τρόπο- τα ξενοδοχεία, που δεν προσέφεραν τις καλύτερες τιμές.

Πριν μία εβδομάδα, η εταιρία ανακοίνωσε ότι μετά από προσεκτική ανασκόπηση, καταργεί τη διαδικασία του dimming.