Τα boutique ξενοδοχεία προσφέρουν προσωποποιημένες υπηρεσίες και ολοκληρωμένη εμπειρία διαμονής.

Πάνω από 200 είναι σήμερα τα πιστοποιημένα boutique ξενοδοχεία σε όλη την Ελλάδα, με 100 ακόμη να βρίσκονται σε διαδικασία πιστοποίησης στο πλαίσιο του σχετικού προγράμματος που υλοποιεί το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΞΕΕ).

Με κύριο μήνυμα «Love to host you» το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο της Ελλάδος παρουσίασε χθες τη νέα ταυτότητα επικοινωνίας του σήματος «Boutique Hotel» εξέλιξη που σηματοδοτεί την έναρξη της δυναμικής φάσης εξωστρέφειας του εν λόγω προγράμματός του.

Υπογραμμίζεται ότι το σήμα Boutique Hotel του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος είναι η επίσημη σφραγίδα πιστοποίησης μικρών ξενοδοχείων ιδιαίτερης αισθητικής και καινοτόμων υπηρεσιών και η κορυφαία κοινότητα μικρών διακεκριμένων ξενοδοχείων στην Ελλάδα. Στην εκδήλωση έγινε αναφορά στην εντυπωσιακή αύξηση συμμετοχής με 200 πλέον μέλη, γεγονός που δικαιολογεί την χάραξη μίας νέας επικοινωνιακής στρατηγικής για το Πρόγραμμα, με στόχο την εγχώρια και τη διεθνή τουριστική αγορά, που θα προσδώσει στους ξενοδόχους ακόμα περισσότερα οφέλη και αναγνωσιμότητα, ενώ επισημάνθηκε η σημασία της πιστοποίησης ως κριτήριο επιλογής του σύγχρονου ταξιδιώτη που αναζητά ποιοτική και διαφοροποιημένη τουριστική εμπειρία.

Θ. Τζούρος (Τρ. Πειραιώς): Οι ελληνικές τράπεζες στηρίζουν τον τουρισμό

Επισημαίνεται ότι το Boutique Hotel είναι ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα που περιλαμβάνει διαδικασία πιστοποίησης και προσφέρει προνόμια στα μέλη του, όπως δυνατότητα αναβάθμισης κατηγορίας αστεριών, προοπτικές ανάπτυξης μέσω επαγγελματικών επαφών (B2b forum), οργανωμένης συμμετοχής σε Διεθνείς Τουριστικές Εκθέσεις, συμμετοχή σε διαφημιστικές καμπάνιες, προβολή στη διαδικτυακή πύλη και τα social media του προγράμματος, συμμετοχή σε εξειδικευμένα workshops κ.ά.

Υπηρεσίες
Όπως ανέφερε ο Πρόεδρος του ΞΕΕ, κ. Αλέξανδρος Βασιλικός «η σημαντική αύξηση των Μελών του Προγράμματος, επιβεβαιώνει την στρατηγική και το όραμα του Επιμελητηρίου, να στηρίξει και να αναδείξει τις επιχειρήσεις που προσφέρουν αναβαθμισμένες και ποιοτικές υπηρεσίες σε μία αγορά που αναζητά το διαφοροποιημένο τουριστικό προϊόν. Τα ελληνικά ξενοδοχεία απαντούν πλέον με αξιώσεις απέναντι στα διεθνώς καταξιωμένα brands και σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ θα προβούμε άμεσα σε οργανωμένες και στοχευμένες ενέργειες προώθησης της κοινότητας των μελών μας στις διεθνείς τουριστικές αγορές».

Ως προς την ποιοτική κατανομή των boutique ξενοδοχείων…. Διαβάστε τη συνέχεια εδώ: www.ot.gr