Τα hashtags κερδίζουν κάθε μέρα έδαφος και ήρθε η στιγμή να μπουν και στο εστιατόριό σου.

hashtags

Το marketing του εστιατορίου σας μπορεί να αποδειχθεί μια αποθαρρυντική και δαπανηρή εργασία, αλλά δεν χρειάζεται να είναι κιόλας. Το Instagram είναι ένα από τα πιο σημαντικά εργαλεία για το marketing ενός εστιατορίου, αλλά υπάρχει λόγος να εστιάσει κανείς και στα hashtags.

Ένα hashtag –εάν χρησιμοποιηθεί σωστά- μπορεί να αυξήσει την διαδικτυακή παρουσία του εστιατορίου σας στην βιομηχανία της εστίασης, χωρίς κόστος. Παρακάτω παρουσιάζονται, σύμφωνα με το partstown.com, 3 τρόποι που μπορούν να χρησιμοποιηθούν τα hashtags από το εστιατόριο σας.

Βάλτε Hashtags στο φαγητό.

Τραβήξτε φωτογραφίες των εντυπωσιακών πιάτων, που προσφέρετε, και μοιραστείτε τις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Για να αυξηθεί η ορατότητα των δημοσιεύσεών σας προσθέστε μερικά από τα πιο δημοφιλή hashtags όπως τα παρακάτω:

#foodie

#foodpron

#foodstagram

Αυτά τα δημοφιλή hashtags θα εξασφαλίσουν ότι οι φωτογραφίες σας φτάνουν σε ευρύτερο κοινό. Σημαντικό επίσης είναι να προσθέσετε και το είδος του φαγητού, όπως #pizza κλπ.

Βάλτε Hashtags στην Τοποθεσία σας.

Τώρα που οι άνθρωποι μπορούν και βλέπουν το φαγητό σας περισσότερο, πρέπει να εξασφαλίσετε ότι όσοι βρίσκονται κοντά σας γνωρίζουν πού ακριβώς βρίσκεστε και ότι αποτελείτε μια επιλογή για εκείνους. Επισημάνετε την πόλη σας και την περιοχή, όπως για παράδειγμα:

#Chicago

#Athens

Βάλτε Hashtags στις ειδικές προσφορές σας.

Η δημιουργία ειδικών προσφορών, δεν είναι κάτι καινούριο για τα εστιατόρια, αλλά υπάρχει τρόπος να συνδεθούν με ήδη δημοφιλή hashtags. Υπάρχουν χιλιάδες διασκεδαστικές Διεθνείς Μέρες και Αργίες που το ευρύ κοινό αναφέρει στα hashtags του. Τα εστιατόρια μπορούν να επωφεληθούν από αυτό και να επικοινωνήσουν τις προσφορές τους. Π.χ.:

#NationalFriedChickenDay

#NationalIceCreamDay

#NationalChocoDay

Άρθρο από το Online Magazine:

CABARE