Πώς να αντιμετωπίσετε τις αρνητικές online κριτικές
Σίγουρα μία αρνητική κριτική στο TripAdvisor δεν γίνεται να μην σας επηρεάσει. Αντί όμως να απογοητευτείτε από αυτήν μπορείτε να ενεργήσετε για να αποφευχθούν παρόμοιες κριτικές στο μέλλον.
Πρώτα από όλα, καλό είναι – μέσω της πλατφόρμας – να έρθετε άμεσα σε επαφή με το άτομο που έκανε την κριτική και να του δώσετε κάποιο τηλέφωνο / email επικοινωνίας, λέγοντάς του ότι επιθυμείτε να συζητήσετε για την αρνητική εμπειρία που είχε με το ξενοδοχείο σας, να ακούσετε τα παράπονά του και να δώσετε κάποια λύση στο πρόβλημά του.
Ωστόσο, αυτή η κίνηση δεν έχει κανένα απολύτως νόημα εάν δεν είστε διατεθειμένοι να ζητήσετε συγγνώμη από τον επισκέπτη σας και να ακούσετε τα προβλήματα, που αντιμετώπισε. Με το να αρνηθείτε ό,τι σας αναφέρει ο πελάτης και με το να διαφωνήσετε μαζί του, δεν θα καταφέρετε τίποτα. Εάν δεν προτίθεστε να κατανοήσετε γιατί δεν έμεινε ευχαριστημένος ο πελάτης σας, να είστε σίγουροι ότι στο μέλλον θα ακολουθήσουν και άλλες αρνητικές κριτικές. Χωρίς αμφιβολία, πάντα υπάρχει πιθανότητα να πρόκειται για ένα δύσκολο πελάτη, που δεν ικανοποιείται εύκολα από τις ξενοδοχειακές παροχές, ωστόσο και σε αυτήν την περίπτωση καλό θα ήταν να καταλάβετε τι ήταν αυτό που τον απογοήτευσε.
Στη συνέχεια, αφού έχετε κατανοήσει το πρόβλημα, μπορείτε να του επιστρέψετε ένα μέρος των χρημάτων του, ως αποζημίωση ή να του προσφέρετε μία νέα δωρεάν διαμονή στο ξενοδοχείο σας, χωρίς τα προβλήματα της πρώτης του εμπειρίας. Δείξτε γενναιοδωρία και φροντίστε να αξίζει η διαμονή του. Στο κάτω κάτω αυτό είναι και το νόημα της φιλοξενίας.
Ακόμη και εάν αποζημιώσετε πλήρως τον πελάτη, δεν μπορείτε να του ζητήσετε να διαγράψει ή να αλλάξει την κριτική του, ωστόσο το πιθανότερο είναι να το κάνει από μόνος του, μετά τη θετική εμπειρία που είχε μαζί σας.