Το 2020 ήταν μια χρονιά σε αντίθεση με οποιαδήποτε άλλη για την παγκόσμια ξενοδοχειακή βιομηχανία. Και ενώ η βιομηχανία έχει επηρεαστεί σημαντικά, η ύφεση έδωσε επίσης στους ξενοδόχους την ευκαιρία να επανεξετάσουν και να επαναφέρουν τις στρατηγικές πωλήσεων και μάρκετινγκ για το 2021.

Τα ξενοδοχεία θα ενισχύσουν την άμεση αλληλεπίδραση με τους επισκέπτες σε όλα τα στάδια του ταξιδιού – προ-διαμονή, διαμονή και μετά τη διαμονή

Εκτός από την ενίσχυση του απευθείας καναλιού κρατήσεων, οι ξενοδόχοι αναμένεται επίσης να αυξήσουν την άμεση αλληλεπίδραση με τους επισκέπτες κατά τη διάρκεια του 2021. Τώρα, περισσότερο από ποτέ, οι επισκέπτες απαιτούν αυξημένη επικοινωνία σε όλα τα στάδια της ταξιδιωτικής τους εμπειρίας.

Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση για τον ξενοδόχο PULSE, οι «ανησυχίες για την υγεία και την ασφάλεια» επανεμφανίστηκαν ως σημαντική ανησυχία για τη συμπεριφορά των καταναλωτών για τους ξενοδόχους. Είναι σημαντικό να διασφαλιστεί ότι τα σχέδια πρόληψης είναι οπτικά, εύπεπτα και μπορούν να συνδεθούν με email επιβεβαίωσης κράτησης, επικοινωνία πριν από την άφιξη και όλα τα κρίσιμα σημεία επαφής για τους επισκέπτες.

Επιπλέον, η παραμονή σε επαφή με παλιούς και μελλοντικούς επισκέπτες και η οικοδόμηση μιας ισχυρής σχέσης επωνυμίας είναι κρίσιμη σε αυτές τις αβέβαιες στιγμές. Τα ξενοδοχεία πιθανότατα θα συνεχίσουν να προωθούν αποκλειστικές προσφορές και προνόμια στα μέλη καθ ‘όλη τη διάρκεια του 2021.