newmoney.gr*

Αισιόδοξος ότι το κενό που αφήνει πίσω της η Thomas Cook στον ελληνικό τουρισμό μετά το «λουκέτο» της περασμένης Δευτέρας είναι εφικτό να καλυφθεί για τη σεζόν του 2020 εμφανίστηκε χθες ο Sebastian Ebel, ο Νο2 της TUI, του μεγαλύτερου ευρωπαϊκού tour operator, ο οποίος ταξίδεψε χθες Παρασκευή εκτάκτως στην Αθήνα, σε μία κίνηση στήριξης του ελληνικού τουρισμού.

Μείζονος σημασίας, ειδικά σε μία περίοδο όπου λείπουν αεροσκάφη από τις παγκόσμιες αερομεταφορές λόγω της «καθήλωσης» των Boeing 737MAX, είναι οι αεροπορικές συνδέσεις ακριβώς προκειμένου να καλυφθεί αυτό το κενό «και ειδικά για την Ελλάδα, η οποία έχει μία επιπλέον δυσκολία συνδεσιμότητας σε σχέση με άλλους προορισμούς της Μεσογείου, λόγω των νησιών».

Ο κ. Εbel, ο οποίος είναι υπεύθυνος για τρείς από τους σημαντικότερους τομείς του ομίλου (ξενοδοχεία, κρουαζιέρα και εμπειρίες προορισμών) απ’ όπου προέρχεται το 70% λειτουργικών κερδών της TUI, είχε χθές μαζί με το επιτελείο του διαδοχικές συναντήσεις τόσο με την ηγεσία του υπουργείου Τουρισμού όσο και εκπροσώπους των Ελλήνων ξενοδόχων.

«Θέλουμε να κάνουμε business στην Ελλάδα με δίκαιους όρους και μακροπρόθεσμο χαρακτήρα», ανέφερε χαρακτηριστικά ο ίδιος, απαντώντας ουσιαστικά στο ερώτημα αν με απούσα την Thomas Cook, οι όροι για τους Ελληνες ξενοδόχους που είχαν συνεργασία με τον ιστορικό ταξιδιωτικό κολοσσό, θα είναι πολύ χειρότεροι και ακριβότεροι.

Οι κινήσεις της TUI στη Μεσόγειο

Ο κ. Εbel ανέφερε ακόμη ότι οι επαφές που έχει ξεκινήσει η TUI στις αγορές της Μεσογείου όπου δραστηριοποιείται αφορά τόσο τις άμεσες κρατήσεις του Οκτωβρίου, όσο και της σεζόν του 2020. Ο ίδιος ήταν την περασμένη Πέμπτη στην Τουρκία, την Παρασκευή στην Ελλάδα κι εν συνεχεία, επόμενος σταθμός η Αίγυπτος: «Οι τελευταίες μέρες είναι πολύ δύσκολες. Συνειδητοποιήσαμε ότι πρέπει, άμεσα, να επισκεφθούμε τους σημαντικότερους ευρωπαϊκούς προορισμούς, εκεί όπου υπάρχουν οι απώλειες και ειδικά τους ξενοδόχους όπου χάθηκε πολύ σημαντικό κανάλι διανομής. Προσφέραμε ήδη σε ξενοδόχους τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν το δικό μας δίκτυο διανομής και αναλάβαμε ένα κομμάτι του όγκου ακόμη και για τον Οκτώβριο. Θέλαμε να αντιδράσουμε γρήγορα, να συνδράμουμε τους προορισμούς να ξεπεράσουν γρήγορα την κατάσταση».

Μεγάλο ζήτημα έχει προκαλέσει και το θέμα της απώλειας αεροπορικών θέσεων με σημαντικό το κενό από την Thomas Cook, λόγω και των μεμονωμένων πελατών (εκτός των ‘’πακέτων’’) που διακινούσε: Ειδικά όσον αφορά τις αεροπορικές θέσεις που αφήνει κενές ο όμιλος, με βάση τα πρώτα στοιχεία από τον πρόωρο προγραμματισμό για το 2020, πλήττονται 38 χώρες με μείον 8,6 εκατ. αεροπορικές θέσεις. Ειδικά η χώρα μας, χάνει 610 χιλιάδες αεροπορικές θέσεις έως τα τέλη του Αυγούστου του 2020 με βάση τον σημερινό- πάντα- προγραμματισμό.

«Προσπαθούμε να εξασφαλίσουμε όσο το δυνατόν περισσότερες αεροπορικές θέσεις αυτή την στιγμή, κάτι που δεν είναι καθόλου εύκολο».

Διαβάστε το υπόλοιπο άρθρο στο: newmoney.gr