Νέα έρευνα κατατάσσει την Aegean Airlines ως τη 10η καλύτερη αεροπορική εταιρεία για εμπειρία πτήσης στον κόσμο.
Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε από το Bounce ανέλυσε τις αεροπορικές εταιρείες σε όλο τον κόσμο με βάση παράγοντες όπως οι τιμές έγκαιρων αφίξεων, τα αρχεία ακύρωσης, οι αξιολογήσεις πελατών και οι δωρεάν προσφορές αποσκευών για να αποκαλύψει τις καλύτερες αεροπορικές εταιρείες του κόσμου.
Οι 10 καλύτερες διεθνείς αεροπορικές εταιρείες για το 2022
Θέση |
Αεροπορική εταιρία |
Έγκαιρες Αφίξεις |
Ακυρώσεις |
Γεύμα score /5 |
In-flight διασκέδαση score /5 |
Άνεση θέσεων score /5 |
Εξυπηρέτηση προσωπικού score /5 |
Free carry on allowance (kg) |
Free checked domestic allowance (kg) |
Free checked international allowance (kg) |
Συνολικό score / 10 |
1 |
Singapore Airlines |
86.04% |
0.19% |
4 |
4 |
4 |
4 |
7 |
30 |
30 |
7.69 |
2 |
All Nippon Airways |
89.14% |
6.26% |
4 |
4 |
4 |
5 |
10 |
20 |
46 |
7.48 |
3 |
Korean Air |
84.33% |
0.92% |
4 |
4 |
4 |
4 |
12 |
20 |
23 |
7.19 |
4 |
Qatar Airways |
79.58% |
0.89% |
4 |
4 |
4 |
4 |
7 |
30 |
30 |
7.03 |
5 |
Vistara |
86.23% |
1.77% |
4 |
4 |
4 |
4 |
7 |
15 |
15 |
6.19 |
6 |
Hainan Airlines |
78.33% |
6.03% |
4 |
4 |
4 |
5 |
5 |
20 |
23 |
5.92 |
7 |
Finnair |
85.23% |
0.17% |
3 |
3 |
3 |
4 |
8 |
23 |
23 |
5.76 |
8 |
Ethiopian Airlines |
82.17% |
0.18% |
3 |
2 |
3 |
3 |
10 |
32 |
32 |
5.37 |
9 |
Emirates |
88.66% |
0.14% |
3 |
4 |
3 |
3 |
7 |
23 |
23 |
5.28 |
10 |
Aegean Airlines |
86.09% |
0.46% |
4 |
2 |
4 |
4 |
8 |
0 |
0 |
5.08 |
10 |
Thai AirAsia |
98.28% |
0.00% |
3 |
2 |
3 |
4 |
7 |
20 |
20 |
5.08 |
Η Singapore Airlines έρχεται στην πρώτη θέση με βαθμολογία αεροπορικής εταιρείας 7,69. Η Singapore Airlines σημείωσε χαμηλό ποσοστό ακύρωσης 0,19% το 2021 και εντυπωσιακό ποσοστό έγκαιρων αφίξεων 86,04%. Επιπλέον, η Singapore Airlines είναι μία από τις πέντε μόνο αεροπορικές εταιρείες σε αυτήν τη λίστα που καταγράφει 4/5 και άνω για γεύματα, ψυχαγωγία κατά την πτήση, άνεση καθισμάτων και εξυπηρέτηση πελατών.
Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η All Nippon Airways με βαθμολογία αεροπορικής εταιρείας 7,48. Το ANA λαμβάνει ένα αξιοσημείωτο 5/5 για την εξυπηρέτηση του προσωπικού (μαζί με 4/5 για φαγητό, ψυχαγωγία και άνεση καθισμάτων) και μπορεί να υπερηφανεύεται για ένα εκπληκτικό ποσοστό έγκαιρης άφιξης 89,14%. Η ANA παρέχει επίσης το μεγαλύτερο όριο δωρεάν παραδοτέων αποσκευών από οποιαδήποτε αεροπορική εταιρεία σε αυτήν τη λίστα.
Στην τρίτη θέση βρίσκεται η Korean Air με βαθμολογία αεροπορικής εταιρείας 7,19. Η Korean Air έχει σεβαστά ποσοστά έγκαιρης άφιξης και ακύρωσης 84,33% και 0,92%. Η Korean Air παρέχει επίσης δωρεάν αποζημίωση χειραποσκευών 12 κιλών και λαμβάνει βαθμολογία 4/5 για γεύματα, ψυχαγωγία εν πτήσει, άνεση καθισμάτων και εξυπηρέτηση του προσωπικού.
Η Lion Air κατατάσσεται ως η χειρότερη διεθνής αεροπορική εταιρεία με βαθμολογία 0,72. Η Lion Air έχει ένα εκπληκτικό ποσοστό ακύρωσης 34,43% μαζί με ένα ποσοστό έγκαιρης άφιξης 42,27%. Αυτό δείχνει ότι τον περασμένο χρόνο, το ένα τρίτο των πτήσεων της Lion Air έπρεπε να ακυρωθεί. Τα γεύματα και η ψυχαγωγία κατά την πτήση λαμβάνουν 1/5, ενώ η άνεση του καθίσματος και η εξυπηρέτηση πελατών λαμβάνουν 2/5.