«Αδιαπραγμάτευτα» τα έξοδα για τα ταξίδια.

Οι αγορές αποτελούν σημαντικό μέρος του ταξιδιωτικού προϋπολογισμού.

Η αγοραστική συμπεριφορά των ταξιδιωτών και η επιρροή που έχουν οι δαπάνες τους σε όλους τους κλάδους είναι το αντικείμενο της νέας παγκόσμιας έρευνας του Tripadvisor.

Τα κυριότερα ευρήματα της έρευνας, έχουν ως εξής:

Σε παγκόσμιο επίπεδο, τα ταξίδια αναψυχής αντιπροσωπεύουν το μεγαλύτερο μερίδιο του ετήσιου προαιρετικού προϋπολογισμού των καταναλωτών, με τους ταξιδιώτες να διαθέτουν σχεδόν 1 στα 5 δολάρια (19%) σε ταξίδια αναψυχής, σε συνδυασμό μόνο με φαγητό (19%). Το ποσοστό αυτό είναι υψηλότερο από τα ψώνια (18%), τη βελτίωση του σπιτιού (14%) ή την ψυχαγωγία (13%).

Ενόψει της παγκόσμιας οικονομικής αβεβαιότητας και για να συνεχίσουν να ταξιδεύουν, οι ερωτηθέντες φαίνονται έτοιμοι να απορροφήσουν υψηλότερα κόστη, με το 78% να σχεδιάζει να ξοδέψει περισσότερα ή τουλάχιστον τα ίδια για ταξίδια, όπως πέρυσι.

Επιπλέον, εάν οι ταξιδιώτες θέλουν να κάνουν οικονομία, η εξοικονόμηση κόστους φαίνεται πιθανό να μετατοπιστεί σε άλλες κατηγορίες, με τα 3/4 να σχεδιάζουν να μειώσουν άλλες δαπάνες, αποφεύγοντας περικοπές σε τυχόν ταξιδιωτικά σχέδια.

Σχεδόν όλοι οι ερωτηθέντες (95%) δήλωσαν ότι προτιμούν να μειώσουν πολλές δαπάνες σε πολλές κατηγορίες για να εξοικονομήσουν χρήματα για μελλοντικές διακοπές.

Η συντριπτική πλειοψηφία των ταξιδιωτών όταν ετοιμάζεται για ένα ταξίδι, πραγματοποιεί αγορές από μια σειρά κατηγοριών, όπως ρούχα (89%), αποσκευές (72%) και ηλεκτρονικά (62%). Το σημαντικό είναι ότι δεν πρόκειται για εφάπαξ αγορές, καθώς οι ερωτηθέντες αγοράζουν αυτά τα αγαθά τουλάχιστον 2-3 φορές τα τελευταία 3 χρόνια, πριν ταξιδέψουν.

Αυτή η νοοτροπία συνεχίζεται στον προορισμό, με το 63% να αναφέρει ότι τα ψώνια αποτελούν σημαντικό μέρος του ταξιδιωτικού τους προϋπολογισμού και το 62% να συμφωνεί ότι τα ψώνια είναι ένας σημαντικός τρόπος για να απολαύσουν τον χρόνο τους ενώ ταξιδεύουν.

Μόνο το 4% των ταξιδιωτών που συμμετείχαν στην έρευνα συνήθως δεν ψωνίζει κατά τη διάρκεια ταξιδιών αναψυχής, ενώ το 20% κατέταξε τα ψώνια ως τη δραστηριότητα στην οποία ξοδεύει περισσότερα χρήματα στα ταξίδια του.

Πηγή: www.newmoney.gr