Οι κύριες Τάσεις στον τομέα της Φιλοξενίας, για το 2016 είναι:

Ευεξία

Trends:         Οι τάσεις στα ταξίδια ευεξίας για το 2017

Trends:         Ευεξία και βιωσιμότητα οι κύριες τάσεις στα boutique hotels

Trends:         Οι τάσεις στα ταξίδια υγείας και ευεξίας

Case Study:  Τα Marriott Hotels ανεβάζουν το επίπεδο στα ταξίδια ευεξίας με τα «Stay Well Rooms»

Case Study:  #Healthy Hospitality: Τα Hyatt Hotels ανεβάζουν την φιλοξενία σε άλλο επίπεδο

Πολυτέλεια

Trends:          Οι 9 νέες τάσεις στα ταξίδια πολυτελείας

Tips:               Οι τάσεις στα ταξίδια πολυτελείας για το 2016

Case Study:  Τι ζητούν οι ταξιδιώτες πολυτελείας; Προορισμοί – Τάσεις – Κίνητρα

Περιπέτεια

Trends:         Αυξημένη ζήτηση για τα ταξίδια περιπέτειας

Tips:              Ποια είναι τα ταξίδια εμπειρίας και πώς να τα οργανώσετε
(Πηγή: Travel Agent Magazine)

Case Study:  Νέα τάση στα ταξίδια οι Seekenders που αναζητούν την περιπέτεια σε ταξίδια του σαββατοκύριακου

Case Study:  Ποιοί «τουρίστες» επιλέγουν Αγροτουρισμό;

Γαστρονομία

Trends:         Γαστρονομικός Τουρισμός: Όταν ο τουρισμός περνάει… από το στομάχι

Trends:         Μποστάνια στα ξενοδοχεία

Case Study: Ξενοδοχεία στο San Francisco φιλοξενούν και μέλισσες!

…και Εξατομίκευση!

Η κατανάλωση ξεπερνά την απλή συναλλαγή και οι καταναλωτές προτιμούν brands με νόημα και προσωπικότητα, που να είναι ειλικρινείς, διασκεδαστικές και με χαρακτήρα. Τα brands, που θα προσφέρουν έξτρα παροχές, πέρα από τα παραδοσιακά «loyalty programs», θα ενδυναμώσουν τις σχέσεις τους με τους καταναλωτές, προσελκύοντας την προσοχή τους και κάνοντας τη διαφορά σε σχέση με τους ανταγωνιστές τους.

Trends:   Οι ταξιδιώτες προτίθενται να ξοδέψουν περισσότερα στα ξενοδοχεία για προσωποποιημένες υπηρεσίες