Το 2020 είναι η χρονιά που μάθαμε ότι η ζωή είναι εύθραυστη και η ελευθερία να περιπλανιέσαι στον κόσμο – ακόμη και στις γειτονιές μας – μπορεί να αφαιρεθεί σε μια στιγμή.

Η ισχυρή ανθρώπινη επιθυμία να ταξιδέψει κανείς, το 2021, θα παραμείνει αδιάκοπη – ίσως ακόμη και ενισχυμένη – λόγω του COVID-19 και θα ενεργήσει ως οδηγός για να ωθήσει την ταξιδιωτική βιομηχανία και τις τοπικές, περιφερειακές και εθνικές βιομηχανίες να καινοτομήσουν γρήγορα και να κάνουν τα ταξίδια ασφαλέστερα, πιο άνετα και πιο ευχάριστα.

Η πρόβλεψη του μέλλοντος είναι αδύνατη, αλλά είναι σημαντικό να φανταστεί κανείς ένα μέλλον Εδώ είναι μερικές τάσεις που βλέπουμε να διαμορφώνουν τα ταξίδια το 2021.

1. Go big (near or far) or stay home: τα ταξιδιωτικά όνειρα του έτους γίνονται πραγματικότητα

Αυτή είναι μια τάση που βλέπουμε με τους ταξιδιώτες το 2021. Οι έρευνες της Amadeus διαπίστωσαν ότι το 55% των ταξιδιωτών είπε ότι θα ταξιδέψουν για 14 ημέρες ή περισσότερο και το 60% αναμένεται να κάνει μόνο λίγα ταξίδια το χρόνο.

Το 2020, όλοι γίναμε λίγο ανήσυχοι στο σπίτι με χρόνο να φανταστούμε την επόμενη περιπέτειά μας. Το 2021 είναι το έτος για να το φέρει στη ζωή. Για να αντισταθμίσουν τον χαμένο χρόνο, οι άνθρωποι είναι πιθανό να προχωρήσουν σε μεγαλεπήβολα ταξίδια. Με πρόσθετες ταξιδιωτικές εκτιμήσεις, οι ταξιδιώτες θα αναζητούν μοναδικές εμπειρίες, θα κάνουν λιγότερες πτήσεις, αλλά θα κάνουν τα ταξίδια αυτά να μετράνε παραμένοντας περισσότερο και αξιοποιώντας περισσότερο το ταξίδι τους.

2. Νομαδικά ταξίδια: Υιοθετώντας την εργασία από οπουδήποτε

Το 2021 μπορεί να είναι η χρονιά που θα αναθεωρηθεί ο χώρος εργασίας. Ακόμα και όταν έχει περάσει ο COVID-19, οι εργοδότες μπορεί να δυσκολεύονται να ωθήσουν τους υπαλλήλους στο γραφείο και ίσως να μην χρειάζεται.

Εάν το μόνο που χρειαζόμαστε είναι Wi-Fi και αρκετός χρόνος στη μέρα για να ολοκληρώσουμε τη δουλειά, μπορούμε να εργαστούμε από οπουδήποτε.

Τα Μπαρμπάντος ήταν η πρώτη χώρα που εκμεταλλεύτηκε αυτήν την ευκαιρία: η «ψηφιακή βίζα» τους σημαίνει ότι μπορείτε να εργαστείτε από τον παράδεισο για ένα χρόνο. Οι Βερμούδες, η Ανγκουίλα, η Γεωργία, το Ντουμπάι, η Εσθονία ακολούθησαν γρήγορα και η Αρούμπα και η Κροατία ακολουθούν.

Στην Πορτογαλία, το Martinhal Resorts προσφέρει μειωμένο συντελεστή για μακροχρόνιες διαμονές που απευθύνονται σε οικογένειες που θέλουν να μετεγκατασταθούν κατά τη διάρκεια της πανδημίας και η εταιρεία Love Home Swap προσφέρει στους ανθρώπους την ευκαιρία να ανταλλάξουν σπίτια για μεγάλο χρονικό διάστημα για να ταξιδέψουν και να εργαστούν από την άνεση του σπιτιού κάποιου άλλου.

3. The loyalty shift: Καλύτερη εξυπηρέτηση για όλους

Πριν από τον COVID-19, οι καταναλωτές συγκέντρωσαν σημεία και μίλια που συχνά διαμόρφωσαν το επίπεδο εξυπηρέτησης και ποιότητας που βίωσαν. Αλλά αυτή η δυναμική έχει ανορθωθεί.

Με το 40% των τουριστών να δηλώνουν ότι θα ευνοούσαν τις αεροπορικές εταιρείες, τα αεροδρόμια και τα ξενοδοχεία με υψηλότερα πρότυπα υγείας και ασφάλειας, οι πάροχοι ταξιδιών πρέπει τώρα να αποδείξουν την πίστη τους στους ταξιδιώτες αποδεικνύοντας τις δεσμεύσεις τους για την υγεία, την υγιεινή και την ασφάλεια – το νέο νόμισμα για να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των πελατών.

Μέχρι στιγμής, πολλές εταιρείες έχουν προσαρμοστεί γρήγορα σε αυτήν τη ζήτηση: Το Hilton Hotels προσφέρει τώρα ανέπαφη διαμονή σε ξενοδοχεία. Το προσωπικό στο Marriot καθαρίζει τώρα με ηλεκτροστατικούς ψεκαστήρες, και η IHG δημιούργησε ένα ειδικό Συμβούλιο Καθαριότητας που ονομάζεται «Δέσμευση για καθαρισμό», ενώ η Lufthansa συνδέει τα εισιτήριά της με test COVID-19.

Οι εταιρείες σε όλο τον κόσμο εξετάζουν επίσης πώς να φροντίζουν τους υπαλλήλους τους και να εκπληρώνουν τις υποχρεώσεις τους περί φροντίδας. Πρέπει να διασφαλίσουν ότι τα επαγγελματικά ταξίδια είναι ασφαλή, παραγωγικά και χωρίς άγχος.

Για να γίνει αυτό, οι εταιρικοί διαχειριστές ταξιδιών πρέπει να διαθέτουν τα σωστά δεδομένα και εργαλεία για να είναι ευέλικτοι, να επικοινωνούν γρήγορα με τους ταξιδιώτες των επιχειρήσεων και να τους παρέχουν τις τελευταίες πληροφορίες.

Πηγή: phocuswire.com