Διαβάστε τα σημεία κλειδιά της έρευνας 2018 Thomas Cook Holiday Report που έγινε σε Βρετανούς Ταξιδιώτες, σχετικά με τις κυρίαρχες ξενοδοχειακές τάσεις:

ΤΟ 1/3
ΤΩΝ ΒΡΕΤΑΝΩΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ

ΤΟ 61%
ΤΩΝ ΔΙΑΚΟΠΩΝ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΦΕΤΟΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΣΕ ALL-INCLUSIVE ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

1 ΣΤΟΥΣ 5
ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ ΟΤΙ ΞΟΔΕΥΕΙ ΠΟΛΛΑ ΣΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΚΑΙ ΑΝΗΣΥΧΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΣΠΊΤΙ

ΤΟ 63%
ΤΩΝ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΩΝ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ ΤΟΥ 2018 ΕΙΝΑΙ ALL-INCLUSIVE

TO 68%
ΤΩΝ ΤΑΞΙΔΙΩΤΩΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΣΕΙ ΤΗ ΔΙΑΜΟΝΗ ΤΟΥ ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ

1 ΣΤΙΣ 5
ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΕΓΙΝΕ ΑΠΟ ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ

Σχετικά με το Design του ξενοδοχείου, προέκυψαν τα εξής συμπεράσματα:

ΤΟ 63%
ΔΗΛΩΝΕΙ ΟΤΙ ΤΟ DESIGN ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ

ΤΟ 43%
ΔΙΝΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΤΗ ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ ΑΠΟ ΟΤΙ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ

ΤΟ 69%
ΔΗΛΩΣΕ ΟΤΙ ΤΟ DESIGN ΤΩΝ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΕΙΝΑΙ ΕΞΙΣΟΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΜΕ ΤΟ DESIGN ΤΩΝ ΔΩΜΑΤΙΩΝ

1 ΣΤΟΥΣ 5
ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΜΕ ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ

1 ΣΤΟΥΣ 5
ΕΠΗΡΕΑΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΡΑΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΤΟΥ ΔΩΜΑΤΙΟΥ

Διαβάστε εδώ ολόκληρη την έκθεση:

https://scdn.thomascook.com/images/wcms/dam/tcuk/campaigns/campaigns2018/holidayreport2018/TCookHolidayReport2018.pdf