Η έρευνα της ReviewPro “2016 Top Luxury Hotel & Brand Report”, που στηρίζεται σε κριτικές πελατών στις δημοφιλείς ηλεκτρονικές πλατφόρμες, αποκαλύπτει…

…τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες online κριτικής ξενοδοχείων:

Untitled-1

…τον αριθμό των κριτικών που γίνονται ετησίως και μηνιαίως, την αναλογία αρνητικών / θετικών / ουδέτερων σχολίων και το ποσοστό στο οποίο απαντάει η διοίκηση του ξενοδοχείου σε αυτά τα σχόλια (κατά μέσο για ένα ξενοδοχείο):

Untitled2

…τα 5 στοιχεία που λαμβάνουν τα πιο θετικά και αρνητικά σχόλια:

Untitled-3

…τα ξενοδοχεία που απαντούν στα σχόλια των πελατών, έχουν κατά μέσο όρο καλύτερη συνολική βαθμολογία:

Untitled-4