Όπως με το Google Flights, η Google αξιοποιεί τη μηχανική μάθηση από το ιστορικό τιμών που διαθέτει και δείχνει την καλύτερη στιγμή, για να κλείσει ο ταξιδιώτης μια πτήση, έτσι και στην περίπτωση της εφαρμογής Google Hotels, τα αποτελέσματα αναζήτησης ξενοδοχείων της Google προσφέρουν παρόμοιες προτάσεις.

Αναλυτικότερα, η Google ενημερώνει τον ταξιδιώτη αν οι τιμές για ένα συγκεκριμένο δωμάτιο είναι υψηλότερες ή χαμηλότερες, και μάλιστα προσφέρει και επιπλέον πληροφόρηση, όπως π.χ. ότι οι τιμές στα ξενοδοχεία μίας περιοχής είναι αυξημένες λόγω κάποιου τοπικού συμβάντος.

Με αυτόν τον τρόπο, ο ταξιδιώτης μπορεί να προγραμματίσει καλύτερα πότε να κάνει μια κράτηση δωματίου, ενώ έχει και τη δυνατότητα να λαμβάνει μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, όταν οι τιμές αλλάζουν.

Για παράδειγμα, σε μία αναζήτηση που κάναμε για ξενοδοχείο στη Νέα Υόρκη, εμφανίζεται το Wellington Hotel προτεινόμενο, καθώς οι τιμές του είναι κατά 38% χαμηλότερες από ότι συνήθως (βλ. ετικέτα ΠΡΟΣΦΟΡΑ στο αποτέλεσμα της αναζήτησης).