Η χρήση των Social Media έχει πολλαπλά οφέλη για τα ξενοδοχεία , ανάμεσα στα οποία είναι η αυξημένη έκθεσή τους στο επιθυμητό κοινό, η αύξηση της επισκεψιμότητας των ιστοσελίδων τους, η βελτίωση των αποτελεσμάτων στις μηχανές αναζήτησης, η προώθηση προσφορών και εκπτώσεων χωρίς διαφημιστικά έξοδα και η βελτίωση της εικόνας του brand γενικότερα.

Ωστόσο, δεν αρκεί να δημιουργήσετε σελίδες στο Facebook and στο Twitter, καθώς η επιλογή των Social Media για την προβολή της επιχείρησής σας, καλό θα ήταν να γίνει με βάση τις ανάγκες σας και να είναι σύμφωνη με την online στρατηγική σας, η οποία μπορεί να περιλαμβάνει και άλλα εργαλεία marketing, όπως ένα προσωπικό blog, ένα κανάλι στο You Tube, η βελτιστοποίηση της σελίδας σας στο TripAdvisor, RSS Feeds, instagram και πολλά άλλα.

Χωρίς αμφιβολία, τα εργαλεία που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε είναι άπειρα, οπότε έχει σημασία να βρείτε ποια από αυτά μπορείτε να διαχειριστείτε καλύτερα και ποια πιστεύετε ότι θα είναι πιο αποτελεσματικά στην αγορά, που στοχεύετε. Επίσης, είναι σημαντικό να ελέγχετε συχνά την απόδοση των εργαλείων αυτών (από likes και followers μέχρι αύξηση των πωλήσεων), ώστε να μην σπαταλάτε το χρόνο σας άδικα.

Τα Social Media, λοιπόν, – εάν χρησιμοποιηθούν σωστά – ανοίγουν νέους δρόμους στην επικοινωνία και συνιστούν απαραίτητα εργαλεία για αποτελεσματικό online marketing.

 

2