Ο Kevin May στο tnooz.com αποκαλύπτει τα αποτελέσματα της έρευνας που έκανε η Google σε συνεργασία με την ερευνητική εταιρεία TNS για να διερευνήσει το ρόλο των smartphones στις ταξιδιωτικές αναζητήσεις -αλλά και στις κρατήσεις- των καταναλωτών.

Η μελέτη χρησιμοποίησε στοιχεία από τα ερωτήματα αναζήτησης στη Google, καθώς και στοιχεία από συνεντεύξεις με καταναλωτές που ανήκουν σε τελείως διαφορετικές αγορές, από το το Ηνωμένο Βασίλειο, τις ΗΠΑ, τη Γερμανία και την Πορτογαλία, μέχρι το Ισραήλ και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.

Σύμφωνα με την έρευνα,

  1. Το 85% των χρηστών έχει ένα smartphone, ενώ το 66% έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο, στο οποίο μπαίνει τόσο συχνά όσο και μέσω ενός υπολογιστή.
  2. Το 89% των χρηστών πραγματοποιεί διαδικτυακή έρευνα σε προϊόντα και το 56% κάνει το ίδιο μέσω μιας κινητής συσκευής.
  3. Το 80% θα κάνει κρατήσεις online, αλλά μόνο το 9% θα τις κάνει μέσω smartphone.
  4. Το 13% θα κάνει την έρευνά του σε κινητή συσκευή, αλλά στη συνέχεια θα κάνει την κράτησή του εκτός Internet.

 

Τα Smartphones ενεργοποιούν άλλες δραστηριότητες
goog4

Το PC ενάντια στο κινητό, στη φάση έμνευσης για ταξίδι 

goog11

Το PC ενάντια στο κινητό, στη φάση αναζήτησης για το ταξίδι 

goog8

Το PC ενάντια στο κινητό, στη φάση κράτησης 

goog9

Το PC ενάντια στο κινητό, στη φάση μετά την κράτηση

goog10