3 λόγοι που το Email Marketing είναι απαραίτητο για το τουριστικό σας κατάλυμα
Το Email Marketing αποτελεί μία από τις πιο αποδοτικές τεχνικές προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών. Επί δέκα χρόνια στη σειρά, το email είναι το κανάλι που δημιουργεί την υψηλότερη απόδοση επένδυσης (ROI) για τις επιχειρήσεις. Ακόμα, σκεφτείτε το εξής. Ακόμα κι αν ο παραλήπτης αποφασίσει τελικά να διαγράψει το email σας, θα χρειαστεί να το ανοίξει πρώτα, για να δει αν τον ενδιαφέρει!
Δείτε αναλυτικά 3 τρόπους που το email marketing μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία του επισκέπτη σας καθώς αυξάνετε τα έσοδά σας και μεγαλώνετε την διαδικτυακή σας φήμη.
1. Μεγαλώστε την διαδικτυακή σας φήμη (brand awareness)
Κάθε email που στέλνετε είναι μια ευκαιρία να προωθήσετε τους λογαριασμούς της επιχείρησή σας στα social media και να παροτρύνετε τους επισκέπτες σας να αλληλεπιδρούν με αυτούς.
Για παράδειγμα, μπορείτε να ξεκινήσετε με ένα email πριν την άφιξη. Ζητήστε από τους επισκέπτες να σας ακολουθήσουν και να σας δώσουν ένα “Like” στο Facebook με αντάλλαγμα μια ειδική προσφορά από το κατάλυμά σας.
Με αυτόν τον απλό και οικονομικό τρόπο, θα έχετε πετύχει την αύξηση της διαδικτυακής σας φήμης, όχι μόνο στα social media αλλά και στους φίλους του επισκέπτη που έλαβε την προσφορά.
2. Δημιουργία αναφοράς για κάθε επισκέπτη
Το email marketing σας προσφέρει την δυνατότητα να προσφέρετε εξατομικευμένες πληροφορίες και εξατομικευμένες προσφορές στους πελάτες σας, χρησιμοποιώντας personalized marketing, με σκοπό να μεγαλώσετε την διαδικτυακή φήμη της επιχείρησή σας.
Το αποτελεσματικό email marketing ξεκινάει την στιγμή που κάποιος πελάτης κάνει κράτηση και αναζωογονεί την σχέση σας μαζί του, μετά από καιρό. Σας προσφέρει λοιπόν την ευκαιρία να αποκτήσετε μια καλή επικοινωνία με τους επισκέπτες σας – το οποίο πρακτικά σημαίνει θετικές κριτικές και επαναλαμβανόμενους πελάτες.
3. Ανακαλύψτε πραγματικά σχόλια των επισκεπτών σας
Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από την γνώμη των πελατών σας, προκειμένου να βελτιώσετε τις υπηρεσίες που παρέχετε καθώς και την φήμη (διαδικτυακή ή μη) της επιχείρησή σας .
Οι περισσότεροι πελάτες φαίνεται να προτιμούν να λάβουν ένα email μετά την επιστροφή τους, από το να ασχοληθούμε με αυτό κατά τη διάρκεια της αναχώρησης.
Στέλντοντας στους πελάτες σας email μετά την αναχώρηση τους, θα σας βοηθήσει να ανακαλύψετε την γνώμη τους για το κατάλυμά σας και την πραγματική ταξιδιωτική τους εμπειρία. Έτσι, με το post-stay email marketing έχετε την ευκαιρία να μαζέψετε πολύτιμα σχόλια και κριτικές.
Επιπλέον, το email μετά την αναχώρηση σας δίνει την ευκαιρία να ευχαριστήσετε τους πελάτες σας για την διαμονή τους στο κατάλυμά σας και να τους προσκαλέσετε να εγραφούν στη λίστα σας, εξασφαλίζοντάς σε εσάς την δυνατότητα να τους προσεγγίσετε στο μέλλον με ειδικές προσφορές.
Πηγή: hotelteam.gr