Γιατί να ξεκινήσετε ένα blog για το εστιατόριό σας;
Η σελίδα blog ενός εστιατορίου πρέπει να είναι το θεμέλιο για οποιαδήποτε στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου.
Αυτό που πολλοί ιδιοκτήτες εστιατορίων δεν συνειδητοποιούν είναι ότι το μάρκετινγκ περιεχομένου παρέχει επιταχυνόμενες αποδόσεις, οπότε η αξία του περιεχομένου αυξάνεται με την πάροδο του χρόνου μόνο όταν δίνετε ενεργά το παρόν εκεί.
Μόλις το περιεχόμενο στα κοινωνικά μέσα ή το ιστολόγιο ενός εστιατορίου γίνει γνωστό, θα έχει συνεχώς το αποτέλεσμα να εκθέτει τους αναγνώστες στην επωνυμία με ελάχιστο ή χωρίς κόστος.
Το να μάθει κανείς πώς να δημιουργήσει ένα blog δεν απαιτεί πλέον από τους χρήστες να είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία και παρέχει ένα διαδικτυακό χώρο για τους εστιάτορες να επικοινωνούν απευθείας με τους πελάτες τους, να χτίζουν ένα διαδικτυακό ακόλουθο και, τελικά, να οδηγούν την κίνηση στο φυσικό τους κατάστημα.
Ένας αυξανόμενος αριθμός διευθυντικών στελεχών γρήγορης εξυπηρέτησης εισέρχονται στην μπλογκόσφαιρα, αποκομίζοντας τις ανταμοιβές που μπορεί να προσφέρει το μάρκετινγκ περιεχομένου για μια σειρά επιχειρήσεων φιλοξενίας.
Με τι μπορεί να ασχολείται το blog ενός εστατορίου;
Οι ιδέες περιορίζονται μόνο στη δημιουργικότητα του διαχειριστή περιεχομένου, ωστόσο εδώ είναι μερικές προτάσεις για όσους είναι νέοι στο μάρκετινγκ περιεχομένου:
- Οδηγίες για πιάτα και κουζίνες δυσκολίας
- Συνταγές ειδικής διατροφής, όπως βίγκαν
- Τα οφέλη από την κατανάλωση χαμηλών υδατανθράκων
- Αξιοποίηση εξειδικευμένων γνώσεων σεφ
- Τρόφιμα και γλουτένη
- Blogging για ειδικές εκδηλώσεις φαγητού
- Συνεντεύξεις με τοπικούς αγρότες και καλλιεργητές
- Συστάσεις για τον συνδυασμό φαγητού με κρασί
Πηγή: qsrmagazine.com