Η αρχή του χρόνου είναι μία νέα αρχή και αποτελεί ιδανική ευκαιρία για κάθε επαγγελματία, που θέλει να θέσει νέους στόχους. Πρόκειται για μία εποχή του χρόνου, που ο επαγγελματίας κάνει μία ανασκόπηση της τελευταίας χρονιάς, αναλύοντας τις εξελίξεις των τελευταίων δώδεκα μηνών, και αποφασίζει, εάν θα συνεχίσει ως έχει ή θα αλλάξει τον τρόπο της δουλειάς του.

Οι νέοι στόχοι, που μπορεί να θέσει ένας ξενοδόχος, για να βελτιώσει τη δουλειά του είναι:

1. Βελτίωση της Βαθμολογίας του ξενοδοχείου στο TripAdvisor

Διαβάστε εδώ: 8+1 τρόποι για πιο δυνατή Online παρουσία στο TripAdvisor

2. Μείωση των αρνητικών κριτικών που λαμβάνει το ξενοδοχείο 

Διαβάστε εδώ: Γιατί πρέπει να αποφύγετε μία κακή κριτική στο tripadvisor και πώς σας επηρεάζει

3. Βελτίωση της θέσης του ξενοδοχείου στις μηχανές αναζήτησης

Διαβάστε εδώ: Η Google μας συστήνει τις μικροστιγμές και πώς μπορούν να τις εκμεταλλευτούν οι επαγγελματίες του χώρου

4. Βελτίωση της εμπειρίας φιλοξενίας του επισκέπτη

Διαβάστε εδώ: Αυθεντική φιλοξενία θα πει αυθεντική επικοινωνία

5. Βελτίωση της στρατηγικής του ξενοδοχείου, όσον αφορά στους OTA (online travel agents)

Διαβάστε εδώ: Οι online ταξιδιωτικοί πράκτορες ήρθαν για να μείνουν. Πώς θα επιτύχετε περισσότερες άμεσες κρατήσεις;

 

Ιανουάριος 2016