Enterspot Deals Channel. Η εφαρμογή που πολλαπλασιάζει τις δυνατότητες της ξενοδοχειακής επιχείρησης
Mε μια σύγχρονη εφαρμογή από μια αμιγώς ελληνική εταιρία, την Enterspot, κάθε ξενοδοχείο μπορεί να αποκτήσει το δικό του αυτόνομο κανάλι επικοινωνίας με τους πελάτες που φιλοξενεί και, το πιο βασικό, με τους πελάτες που επιθυμεί να φιλοξενήσει στο μέλλον. Παράλληλα, συλλέγει μια σειρά πολύτιμων στοιχείων data και metrics που αυτορυθμίζουν τις επικοινωνιακές κινήσεις της επιχείρησης, εντοπίζουν στη γέννησή τους τις όποιες αστοχίες τους και βελτιστοποιούν τη στόχευση και την αποτελεσματικότητά αυτών.
Εγκαθιστώντας, σε σύντομο χρονικό διάστημα και με μηδενική ενόχληση για προσωπικό και πελάτες, εξοπλισμό από την Cisco, τον παγκόσμιο ηγέτη στην cloud τεχνολογία, η Enterspot συνδέει την facebook σελίδα της επιχείρησης με μια πρωτοποριακή cloud πλατφόρμα. Το αποτέλεσμα είναι, όλοι όσοι βρίσκονται στην περιοχή κάλυψης αποκτούν δυνατότητα πρόσβασης σε ανοιχτό δίκτυο wi-fi, μέσω των ηλεκτρονικών συσκευών τους (κινητά, tablets, laptops, H/Y) με «γέφυρα» τη σελίδα facebook του ξενοδοχείου. Με απλές και έξυπνες κινήσεις, το ξενοδοχείο έχει τηυ δυνατότητα να κοινοποιεί μια σειρά ελκυστικών deals για τους πελάτες του.
Τα deals αυτά διακρίνονται σε σε hot–που κοινοποιούνται στο timeline όσων τα απέκτησαν- και normal-που λειτουργούν ενισχυτικά και υποβοηθούν τις πωλήσεις των προϊόντων ή των υπηρεσιών του ξενοδοχείου. Κάθε κίνηση του κοινού, καταγράφεται άμεσα, με ακρίβεια σε χρόνο και περιεχόμενο, καθώς το σύστημα του Deals Channel λειτουργεί ως real life active monitoring system, πληροφορώντας το ξενοδοχείο ποίος-πού-τί απέκτησε και παρέχοντας πληροφορίες για το βαθμό ενδιαφέροντος ή αδιαφορίας των πελατών του για τα deals που προσφέρει.
Aς δούμε ένα virtual παράδειγμα, αυτό του Johan από την Γερμανία και της Crista, της Αγγλίδας φίλης του, που επισκέπτονται ένα ελληνικό ξενοδοχείο, με υποθετική ονομασία Shilton Hotel, που διαθέτει Enterspot Deals Channel. Αναζητώντας το wi-fi του ξενοδοχείου και συνδεόμενοι, με το δίκτυο Enterspot που διαθέτει, το ζευγάρι βλέπει τη σελίδα facebook της επιχείρησης, το corporate profile, τα facilities, τις υπηρεσίες της αλλά και τις all inclusive προσφορές της. Ανάμεσα σε αυτές, πρωταγωνιστεί το ενημερωτικό post για τα deals που έχει διαθέσιμα, ας πούμε 70% έκπτωση σε sport massage στο νέο spa του ξενοδοχείου και dinner για 2 άτομα στο roof garden του με κόστος για 1 άτομο. Η Crista, με ένα κλικ αποκτά το hot deal του Spa ενώ ο Johan το deal του dinner. Αμέσως, όλος ο social κύκλος τους – στην Αγγλία και τη Γερμανία- ενημερώνονται τόσο για το ξενοδοχείο, όσο και για το ότι διαθέτει και Spa και Roof Garden. Κυρίως όμως όλοι αυτοί πληροφορούνται άμεσα ότι διαφέρει από άλλα ξενοδοχεία αφού έχει τόσο προνομιακά deal και τόσο φιλική πολιτική για τους ενοίκους του. Mε άλλα λόγια, το ξενοδοχείο μας έχει αποκτήσει ένα εντυπωσιακό προβάδισμα προβολής, χωρίς να κάνει καμία πρόσθετη και δαπανηρή επικοινωνιακή κίνηση στα μέσα επικοινωνίας της Αγγλίας και της Γερμανίας. Και αυτό γιατί, φρόντισαν ήδη, η Crista και ο Johan γι’ αυτό, αποκτώντας τα deal με ένα άγγιγμα της οθόνης του κινητού τους.
Tι συμβαίνει όμως τη στιγμή που εκατοντάδες φίλοι του ζευγαριού βάζουν στο χάρτη των διακοπών τους στην Ελλάδα το ξενοδοχείο μας; Η Crista ανανεωμένη και αναζωογονημένη χάρη στο deal που απέκτησε συναντά τον Johan στο roof garden, σε ένα ρομαντικό δείπνο-έκπληξη, που της ετοίμασε ο σύντροφός της, χάρη στο deal που απέκτησε επίσης. Μια αξέχαστη βραδιά, που έγινε πραγματικότητα χάρη στο Deals Channel του ξενοδοχείο και ένα απλό touch στο screen του κινητού τους.
Το ξενοδοχείο από την άλλη αποκτά δυο πιστούς φίλους που το διαφήμισαν συνειδητά και θα συνεχίσουν νατο διαφημίζουν. Πέρα από την ανεκτίμητη αξία της αίσθησης εμπιστοσύνης και αφοσίωσης, που αποκόμισε η επιχείρηση από το ζευγάρι, έχει στα χέρια της στοιχεία όπως: Πόσοι από τους φίλους του ζευγαριού στις δυο χώρες προσπάθησαν να αποκτήσουν και αυτοί τα deals, πόσοι αδιαφόρησαν, πόσοι από τους υπόλοιπους πελάτες που βρίσκονταν εντός της κάλυψης του δικτύου έκαναν την ίδια κίνηση με το ζευγάρι, ποια είναι η διεύθυνσή τους, ποια είναι η ηλικία τους, ακόμα και ποια είναι η δημοσιευμένη επαγγελματική τους ενασχόληση και άλλα δημογραφικά στοιχεία. Με άλλα λόγια, πέρα από την άμεση viral διαφήμισή του, απέκτησε και ένα καταγεγραμμένο δυνητικό πελατολόγιο με το οποίο, από αυτή τη στιγμή και πέρα, μπορεί να επικοινωνήσει, να το αξιοποιήσει και να αποκομίσει πολλαπλάσια οφέλη στο άμεσο μέλλον. Και ας μην ξεχνάμε, ότι όλα έγινα με ένα κλικ του Johan και της Crista στη σελίδα facebook του ξενοδοχείου.
Και αυτό, είναι απλά ένα παράδειγμα. Kυρίως, γιατί η ευελιξία του κάθε καναλιού Deals αλλά και των προϊόντων της Enterspot είναι τέτοια ώστε να μπορεί να εξυπηρετήσει από ένα απλό παραδοσιακό ξενώνα, έως ένα σύγχρονο ξενοδοχειακό συγκρότημα που επιθυμεί διαφορετικά deals channels για τους αυτόνομους χώρους του, όπως reception, restaurant, beach bar, pool bar, γυμναστήριο, αθλητικές εγκαταστάσεις κ.α. αλλά και τη δυνατότητα να επεκταθεί η προβολή του από την συντεχνία ιδιοκτητών taxi με την οποία συνεργάζεται, τις επιχειρήσεις του οικισμού, έως και το κοντινό αεροδρόμιο το οποίο εξυπηρετεί τις πτήσεις charter που μεταφέρουν τους ανθρώπους που πρόκειται να φιλοξενήσει.
Αυτή λοιπόν είναι η πραγματικότητα που δημιουργεί η Enterspot, με τα Deals Channel. Μια συναρπαστική αρχή για τις διακοπές κάθε ζευγαριού όπως ο Johan και η Crista, αλλά κυρίως μια εντυπωσιακή είσοδος στα οφέλη της digital επικοινωνίας για κάθε ελληνικό ξενοδοχείο που θέλει να βρίσκεται μπροστά από την εποχή του, στην καρδιά των εξελίξεων και το μυαλό των πελατών του.
Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε το www.enterspot.eu, ή επικοινωνήστε σήμερα με την Enterspot στο 210 29 29 553.