Σύμφωνα με την έρευνα ικανοποίησης πελατών του τουριστικού γραφείου Jet2holidays

Εικόνα – Μάνος Καπετανάκης – Purchasing, Food & Beverage Manager, Νίκος Βλασιάδης – General Manager, Tracy Lea – Destination Manager – Crete, Jet2Holidays, Μιχάλης Ρουσάκης – Assistant General Manager, Φαίη Παπαϊωάννου – Marketing & PR Manager

Το Creta Maris Beach Resort είχε τη χαρά να βραβευτεί για μία ακόμη φορά από τους επισκέπτες του, μέσω του τουριστικού γραφείου Jet2holidays, αποσπώντας το βραβείο «Quality Award 2016», στην κατηγορία «Staff Service», που αφορά στην άριστη εξυπηρέτηση που έλαβαν οι επισκέπτες από το σύνολο του ανθρωπίνου δυναμικού του ξενοδοχείου!

Αυτή η σημαντική βράβευση βασίζεται στον εξαιρετικά υψηλό δείκτη ικανοποίησης των επισκεπτών του ξενοδοχείου, όπως αυτός καταγράφηκε στην έρευνα ικανοποίησης πελατών του τουριστικού γραφείου. Μάλιστα, αξίζει να αναφερθεί πως οι υπηρεσίες εξυπηρέτησης του Creta Maris αξιολογήθηκαν ως οι καλύτερες μεταξύ όλων των υπόλοιπων ξενοδοχείων -συνεργάτες του Jet2holidays, που συμμετείχαν στην έρευνα!

Το βραβείο παρέδωσε η Tracy Lea, Destination Manager – Crete του Jet2holidays, στη διοίκηση του ξενοδοχείου, η οποία επεσήμανε τη σπουδαιότητα του βραβείου, δίνοντας θερμά συγχαρητήρια στον Νίκο Βλασιάδη, Διευθυντή του Creta Maris Beach Resort, για την άριστη διοίκηση και το έξοχο προσωπικό του ξενοδοχείου.