Πολλές υπηρεσίες παράδοσης τροφίμων έχουν επικεντρωθεί σε νέα ανοίγματα της αγοράς. Έχουμε ήδη δει πλατφόρμες παράδοσης τροφίμων που απευθύνονται σε βίγκαν και εταιρείες που προσφέρουν αυστηρά αγροτικά- βιολογικά τρόφιμα ή υγιεινά smoothies.

Το να βρίσκονται σε μια τέτοια γωνιά μπορεί να βοηθήσει τις νεοσύστατες επιχειρήσεις παράδοσης τροφίμων να ξεπεράσουν τα εμπόδια εισόδου στην αγορά και να καταπολεμήσουν τον έντονο ανταγωνισμό. Ως ιδιοκτήτης μιας επιχείρησης παράδοσης τροφίμων, θα πρέπει να παρακολουθείτε νέες προοπτικές που κερδίζουν την προσοχή, όπως καταπολέμηση των σπαταλών τροφίμων, virtual κουζίνες κλπ, σύμφωνα με το rubygarage.org,.

  1. Εφαρμογές food-waste
    Κάθε χρόνο, το ένα τρίτο των τροφίμων που παράγονται παγκοσμίως καταλήγουν στα σκουπίδια. Οι εφαρμογές food-waste αντιμετωπίζουν αυτό το πρόβλημα και βοηθούν στη σωτηρία του πλανήτη. Βοηθούν τα εστιατόρια να απαλλαγούν από τα υπολείμματα και να παρέχουν σε άτομα που έχουν ανάγκη φαγητό σε χαμηλές τιμές.Το Food for All, για παράδειγμα, είναι μία από αυτές τις εφαρμογές στην Αμερική. Αυτή η υπηρεσία προσφέρει τα αδιάθετα γεύματα από εστιατόρια, καφετέριες κλπ με έκπτωση 50 τοις εκατό. Ένα άλλο παράδειγμα είναι το Food Rescue US. Αυτή η πλατφόρμα προσπαθεί να σταματήσει την πείνα σε ολόκληρη τη χώρα και παρέχει σε περισσότερους από 50 εκατομμύρια τρόφιμα που δεν είναι ασφαλείς Αμερικανούς με φρέσκα, εύχρηστα τρόφιμα από εστιατόρια και παντοπωλεία που το έχουν υπερβολικό.
  2. Εφαρμογές με virtual κουζίνα
    Το UberEats έχει δημιουργήσει την ιδέα μιας virtual κουζίνας: η πλατφόρμα παραθέτει νέα εστιατόρια και γεύματα που διατίθενται μόνο στην εφαρμογή. Η UberEats αποφάσισε να βοηθήσει τα εστιατόρια να αποφύγουν το υψηλό λειτουργικό κόστος του ανοίγματος ενός νέου φυσικού χώρου και να παρέχουν ευκολία σε συνεργαζόμενα εστιατόρια επιτρέποντάς τους να χρησιμοποιούν το χώρο της κουζίνας τους για να προετοιμάσουν επιπλέον γεύματα. Για παράδειγμα, το Uber Eats θα μπορούσε να επιτρέψει σε ένα salad- bar να προσφέρει επίσης σάντουιτς με ελάχιστες αλλαγές στα υλικά στο κατάστημα. Αυτό το μαγαζί θα μπορούσε να γίνει ένα virtual sandwich bar στο Uber Eats, ενώ θα παραμείνει ένα salad bar στη φυσική του τοποθεσία.Αυτή η ιδέα είναι επωφελής για τις πλατφόρμες παράδοσης φαγητού, καθώς μπορούν να εξοικονομήσουν κόστος και να επικεντρωθούν περισσότερο στην ανάπτυξη προϊόντων και στην ανάλυση δεδομένων για τον προσδιορισμό και την προσφορά των πιο δημοφιλών κουζινών σε συγκεκριμένες περιοχές.