Η τεχνολογία Wearable έχει αποκτήσει δημοτικότητα ως τρόπος παρακολούθησης της δραστηριότητας των επισκεπτών, διαχείρισης του εντοπισμού επαφών και βοήθειας στον έλεγχο της εξάπλωσης του ιού.

Τα δεδομένα που προκύπτουν προσφέρουν επίσης πολύτιμα σχόλια για την ανάλυση των καταναλωτών. Αλλά με αυτήν την ισχυρή πρόσβαση έρχεται μεγάλη ευθύνη και η ασφάλεια στον κυβερνοχώρο είναι ένα λιγότερο γνωστό αλλά αξιόλογο μέρος επένδυσης.

Όσο περισσότερο οι επισκέπτες μπορούν να παρακολουθούνται και να αναγνωρίζονται, τόσο περισσότερο αξίζουν να γνωρίζουν ότι τα δεδομένα τους είναι ασφαλή. Οι περισσότεροι ιδιοκτήτες ξενοδοχείων έχουν επενδύσει στη φυσική ασφάλεια – βελτιωμένες πρακτικές υγιεινής, τεχνολογία hands-free και σχεδιαγράμματα σχεδιασμού που προωθούν την κοινωνική απόσταση. Ωστόσο, η ασφάλεια στον κυβερνοχώρο είναι εξίσου επείγουσα προτεραιότητα. Οι πρακτικές ασφαλείας που προστατεύουν τα δεδομένα των πελατών πρέπει να συμμορφώνονται με τους κανονισμούς της βιομηχανίας. Οι επισκέπτες αξίζουν μια πλήρη κατανόηση του τρόπου με τον οποίο χρησιμοποιούνται τα δεδομένα τους. Οι πλατφόρμες εφαρμογών πρέπει να έχουν μια ενότητα που να περιγράφει λεπτομερώς ποιες λειτουργίες επισκεπτών παραμένουν εντελώς ιδιωτικές, τους κανόνες και τους κανονισμούς σχετικά με τη χρήση ή την πώληση δεδομένων πελατών και τις συνέπειες που ισχύουν σε περίπτωση παραβίασης κανόνων.

Χωρίς να ελαχιστοποιηθεί το βάθος της καταστροφής, η κρίση του COVID-19 σίγουρα θα προωθήσει την καινοτομία. Η ταχεία υιοθέτηση της τεχνολογίας θα μεταμορφώσει τον ξενοδοχειακό τομέα με ρυθμό ακόμη πιο ακραίο από ό, τι είχε προβλεφθεί. Η έξυπνη τεχνολογία θα προσφέρει οφέλη τόσο στους πελάτες όσο και στο προσωπικό, αυξάνοντας την εμπειρία των επισκεπτών και κάνοντας νέα επίπεδα εξατομικευμένης φιλοξενίας.