Από το δώρο του ταξιδιού μέχρι τη διασταύρωση προορισμών, η Hyatt αποκαλύπτει κορυφαίες παγκόσμιες ταξιδιωτικές τάσεις και τρόπους μεγιστοποίησης των εποχιακών εμπειριών.

Οι ταξιδιώτες δίνουν προτεραιότητα στις εμπειρίες και τις συνδέσεις αυτή την εορταστική περίοδο, με τα έσοδα από δωμάτια να αυξάνονται κατά 30% πριν από το 2019 για τοποθεσίες θερέτρου σε όλο τον κόσμο. Με τα ταξίδια αναψυχής να συνεχίζουν να ανεβαίνουν στα ύψη, η Hyatt Hotels Corporation μοιράζεται τις πιο συναρπαστικές ταξιδιωτικές τάσεις για τους επισκέπτες παγκοσμίως και προτάσεις για το πώς να αξιοποιήσετε στο έπακρο τα ταξίδια της εορταστικής περιόδου.

Τα ξενοδοχεία και τα θέρετρα αποδεικνύονται ότι προτιμώνται σε σχέση με την ενοικίαση σπιτιού.

Σκορπίζοντας χαρά και απόλαυση, τα ξενοδοχεία και τα θέρετρα αποδίδουν το εορταστικό πνεύμα αυτή την εποχή του χρόνου με εποχική διακόσμηση, φαγητό, μουσική και πολλά άλλα. Σύμφωνα με μια παγκόσμια έρευνα που ανατέθηκε από τη Hyatt και διεξήχθη από το OnePoll, σχεδόν τα δύο τρίτα των ανθρώπων που ταξιδεύουν με οικογένειες προτιμούν να μείνουν σε ξενοδοχείο ή θέρετρο παρά σε ενοικίαση σπιτιού.

Οικογένειες πολλών γενεών επιδιώκουν την ενότητα και την επανένωση με τους αγαπημένους τους μέσω του ταξιδιού.

Φέτος, πολλοί γονείς και παππούδες θα συγκεντρωθούν με τις οικογένειές τους για τις διακοπές, με το 94% των ενηλίκων ηλικίας 45+, που απάντησαν, να σχεδιάζουν να ταξιδέψουν τον Δεκέμβριο και το 58% τον Ιανουάριο, υποδεικνύοντας ότι η σύνδεση με τα αγαπημένα τους πρόσωπα είναι το επίκεντρο για τους ταξιδιώτες.

Πείτε αντίο στα τυλιγμένα δώρα: Ταξίδια και μοναδικές εμπειρίες Λίστες επιθυμιών κορυφαίων καταναλωτών.

Ενώ μερικοί άνθρωποι απολαμβάνουν ένα παραδοσιακό δώρο, οι εμπειρίες δημιουργούν αναμνήσεις – γι’ αυτό το 61% των ερωτηθέντων σημείωσε ότι θα ήταν ενθουσιασμένοι να λάβουν ένα ταξίδι ή μια εμπειρία όπως διακοπές, αεροπορικά εισιτήρια, συνεδρία σπα και διαλογισμού ή ένα μάθημα μαγειρικής ως δώρο. Όσον αφορά τα δώρα, σκεφτείτε μια αξέχαστη περιπέτεια ταξιδιού ή μια συναρπαστική εμπειρία αυτή τη γιορτινή περίοδο.

Καθώς τα ταξίδια αναψυχής συνεχίζουν να αυξάνονται και πολλά σύνορα ανοίγουν πλέον σε όλο τον κόσμο, οι καταναλωτές δίνουν προτεραιότητα σε ταξίδια που πραγματοποιούνται μία φορά στη ζωή τους με μοναδικές εμπειρίες και ευκαιρίες σύνδεσης. Σύμφωνα με την έρευνα, το 62% των ερωτηθέντων συμφωνεί ότι η περίοδος των εορτών είναι μια εξαιρετική περίοδος για να διαγράψετε έναν προορισμό με μερικούς από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς είναι η Ιαπωνία, ο Καναδάς και η Ιταλία.

Τα προγράμματα αφοσίωσης κυριαρχούν κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου καθώς οι ταξιδιώτες προσπαθούν να αξιοποιήσουν στο έπακρο τους προϋπολογισμούς τους.

Τα προγράμματα επιβράβευσης παρέχουν στους ταξιδιώτες περισσότερους τρόπους εξοικονόμησης και περισσότερους λόγους να συγκεντρώνονται όλο το χρόνο, ειδικά κατά την εορταστική περίοδο. Το 62% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι θα χρησιμοποιούσε ένα πρόγραμμα επιβράβευσης ταξιδιού που τους επιτρέπει να κερδίζουν και να εξαργυρώνουν πόντους, να κερδίζουν εκπτώσεις και μοναδικές εμπειρίες και το 51% είπε ότι εάν υπήρχε μια εντυπωσιακή προσφορά προγράμματος ταξιδιωτικής επιβράβευσης, θα άλλαζαν τα ταξιδιωτικά τους σχέδια ή κάνουν τα πάντα για να κερδίσουν και να εξαργυρώσουν πόντους.

Η θερμοκρασία συνεχίζει να οδηγεί σε εποχιακά σχέδια ταξιδιού: Το χιόνι είναι η νούμερο ένα προτίμηση.

Ενώ ορισμένοι ταξιδιώτες μπορεί να αναζητήσουν μια ανακούφιση από το κρύο σε ηλιόλουστους προορισμούς, το 56% των ερωτηθέντων συμφωνεί ότι δεν αισθάνεται μέσα στο κλίμα των εορτών χωρίς χιόνι.

Σχετικά με την Έρευνα
Η έρευνα ανατέθηκε από τη Hyatt μέσω της OnePoll, η οποία διεξήγαγε μια διαδικτυακή έρευνα σε
n = 8.500 ενήλικες ηλικίας 18+ ετών σε 14 χώρες.
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε 6-21 Οκτωβρίου 2022.