Σύμφωνα με τον David Chestler, διευθυντή του τμήματος Πωλήσεων και Ανάπτυξης της SiteMinder, τέσσερις είναι οι βασικότερες αλλαγές που μπορούμε να αναμένουμε τα επόμενα δύο χρόνια στη ξενοδοχειακή βιομηχανία:

1. Ανάπτυξη της Αμερικανικής αγοράς – Η αγορά των ΗΠΑ θα αυξηθεί έξι φορές πιο γρήγορα από την ευρωπαϊκή αγορά (6,8% ετήσιος ρυθμός ανάπτυξης σε σύγκριση με μόλις 1,1%).

2. Αύξηση στις Αλυσίδες Ξενοδοχείων – Οι ευρωπαϊκές αλυσίδες ξενοδοχείων θα αυξηθούν τρεις φορές πιο γρήγορα από τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία μέχρι το 2017. Οι μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες καταφέρνουν καλύτερες επιδόσεις μέσω διαπραγματεύσεων, μειώνοντας το κόστος για τους διαχειριστές και τους επενδυτές τους.

3. Αύξηση των online κρατήσεων – Στην Ευρώπη, το 2017 το 39% των κρατήσεων θα γίνεται σε απευθείας σύνδεση (5% αύξηση σε σχέση με σήμερα). Στις ΗΠΑ, το αντίστοιχο ποσοστό θα είναι 44% (2% αύξηση σε σχέση με σήμερα). Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία, μόνο το 8% των κρατήσεων γίνεται μέσω κινητών τηλεφώνων, όμως μέχρι το 2018 το ποσοστό αυτό θα ανέβει στο 35%, και ως εκ τούτου έχει μεγάλη σημασία για τα ξενοδοχεία, να έχουν ιστοσελίδες φιλικές προς τα smartphones, εάν θέλουν να αυξήσουν τις κρατήσεις τους στο μέλλον.

4. Αλλαγή στο Μερίδιο αγοράς των ΟΤΑ – Οι ΟΤΑ (online τουριστικά πρακτορεία) θα έχουν το μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά των ΗΠΑ μέχρι το 2017 (52%). Στη Γερμανία αναμένεται 4% πτώση της χρήσης των ΟΤΑ και 3% αύξηση των άμεσων διαδικτυακών κρατήσεων, στη Γαλλία αναμένεται 2% πτώση της χρήσης των ΟΤΑ και 2% αύξηση των άμεσων διαδικτυακών κρατήσεων, ενώ στη Ευρώπη γενικότερα αναμένεται 2% πτώση της χρήσης των ΟΤΑ και 3% αύξηση των άμεσων διαδικτυακών κρατήσεων.