Η πειρατεία στη διαδικασία επιλογής και οργάνωσης ενός ταξιδιού από το διαδίκτυο είναι μια πρόσφατη άφιξη υποκλοπής, που τείνει να γίνει μόδα και που κοστίζει εκατομμύρια δολάρια κάθε χρόνο σε όλα τα online ταξιδιωτικά πρακτορεία.

Η πειρατεία αυτή κυριαρχεί πλέον μέσα στο διαδίκτυο και στην πραγματικότητα παρέχει διαφημίσεις μη εξουσιοδοτημένων προϊόντων στους φυλλομετρητές των καταναλωτών, όταν οι τελευταίοι επισκέπτονται τις ιστοσελίδες των online ταξιδιωτικών πρακτορείων. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να αποσπάται η προσοχή των καταναλωτών και να μην παραμένουν στην ιστοσελίδα του πρακτορείου, κάτι που στοιχίζει χρήματα στο τελευταίο.

Σε ένα περιβάλλον, άλλωστε, που υπάρχει πληθώρα ανταγωνιστικών online ταξιδιωτικών πρακτορείων, οι πελάτες αυτό που ψάχνουν περισσότερο είναι η χαμηλότερη δυνατή τιμή και δεν περιορίζονται σε μια συγκεκριμένη επιχείρηση μόνο και μόνο γιατί έχει καλή φήμη.

Και για κάθε τουριστική επιχείρηση, και κυρίως για τα ταξιδιωτικά πρακτορεία, το τελευταίο σημείο που θα πίστευε ότι υπάρχει ανταγωνιστής στο διαδίκτυο είναι η ίδια η ιστοσελίδα της.

Σύμφωνα, μάλιστα, με την έρευνα Allied Market, η παγκόσμια online ταξιδιωτική αγορά προβλέπεται να δημιουργήσει το συγκλονιστικό ποσό των 1.091 τρις δολαρίων μέχρι το 2022, κάτι που δίνει τεράστιες ευκαιρίες και στην πειρατεία να αναπτυχθεί χάρη στην όλο και μεγαλύτερη ανάγκη των καταναλωτών να χρησιμοποιούν τους online ταξιδιωτικούς πράκτορες και όχι του αναλογικούς. Πράγματι, το 57% του συνόλου των ταξιδιωτικών κρατήσεων κάθε χρόνο γίνεται μέσω διαδικτύου, και το ποσοστό αυτό θα συνεχίσει να αυξάνεται.

Η online ταξιδιωτική πειρατεία, λοιπόν, εξαπλώνεται σε κάθε διαδικτυακό τομέα, και οι καταναλωτές συχνά προσελκύονται από αυτού του είδους διαφημίσεων. Το σημαντικό, επομένως, είναι να αναγνωριστεί η ύπαρξη αυτού του προβλήματος στον κλάδο των online ταξιδιωτικών πρακτορείων και ύστερα να υιοθετηθούν μέτρα για την αντιμετώπισή του.

Άρθρο από το Online Magazine:

Travel Agent