Influencer και Ξενοδοχείο! Πώς ελέγχεται η απόδοση;
Το ερώτημα σε όλες τις στρατηγικές μάρκετινγκ είναι αν όλη η προσπάθεια οδήγησε στην απόδοση της επένδυσης; Αυτό είναι ένα ερώτημα που μαστίζει τον ξενοδοχειακό κόσμο εδώ και δεκαετίες και επισημαίνεται ακόμη περισσότερο με την άνοδο των Instagram influencer. Με την εξαιρετικά περιορισμένη ικανότητα μέτρησης της απόδοσης επένδυσης από το inflyencing μάρκετινγκ, τα ξενοδοχεία έχουν απογοητευτεί.
Τον Σεπτέμβριο του 2019, ο Eric Freitas, ο γενικός διευθυντής του MADE Hotel στη Νέα Υόρκη, μοιράστηκε αυτήν την ανησυχία και αποφάσισε να κάνει κάτι για αυτό μέσω της υπάρχουσας συνεργασίας του ξενοδοχείου του με την Curacity. Το Curacity, μια εταιρεία τεχνολογίας μάρκετινγκ και δεδομένων με προϊόντα που έχουν σχεδιαστεί για να κατευθύνουν απευθείας κρατήσεις ξενοδοχείων, συνεργάζεται με περισσότερα από 300 ξενοδοχεία μπουτίκ και πολυτελείας. Το νεότερο προϊόν της εταιρείας χρησιμοποιεί influencers για την προώθηση κρατήσεων ξενοδοχείων.
Πώς λειτουργεί όλη αυτή η διαδικασία; Υπάρχουν πηγές, όπως η Curacity, που επαληθεύουν τους influencers που βασίζονται σε ένα πρόγραμμα αξιολόγησης, το οποίο βελτιστοποιεί την παραγωγή εσόδων. “Η αισθητική του περιεχομένου και η ευθυγράμμιση της επωνυμίας με ένα ξενοδοχείο είναι σημαντικές, αλλά πιστεύουμε εδώ και πολύ καιρό ότι τα δεδομένα στα οποία βασίζεται ένας influencer και το κοινό του είναι πολύ καλύτερη προϋπόθεση για την ικανότητά του να αποδίδει στο ξενοδοχείο μακροπρόθεσμα”, λέει ο Nick Slavin, σύμφωνα με το hospitalitynet.org. Μόλις σημειωθούν νέοι influencers, επιλέγουν διαμονή στο ξενοδοχείο μέσω της πλατφόρμας Infacencer του Curacity, μένουν στο κατάλυμα και δημοσιεύουν μέσω Instagram. Στη συνέχεια, η τεχνολογία της Curacity συγκεντρώνει κρυπτογραφημένα δεδομένα σε όλους όσους ασχολούνται με αυτήν την ανάρτηση και ταιριάζει με παρόμοια δεδομένα που συλλέγονται από το ξενοδοχείο.
“Η πρόκληση με την απόδοση στον χώρο του ξενοδοχείου είναι ότι οι κρατήσεις μπορούν να προκύψουν από περιεχόμενο μήνες μετά την πρώτη κατανάλωση του περιεχομένου και μπορούν να γίνουν μέσω αμέτρητων καναλιών. Η τεχνολογία μπορεί να παρακολουθεί κρατήσεις που πραγματοποιούνται μήνες αργότερα, ανεξάρτητα από τον αρχικό χρόνο, να το φέρει αυτό στο mainstream του ξενοδοχείου “, λέει ο Nick Slavin.
Το προϊόν Instagram της Curacity βρίσκεται επί του παρόντος στη beta φάση, αλλά έχει ήδη συνεργαστεί με περισσότερα από 30 ξενοδοχεία για να χρησιμοποιήσει τους influencers για να αυξήσουν τα έσοδα από κρατήσεις. “Αυτό που είναι ιδιαίτερα συναρπαστικό για μένα”, λέει ο Nick Slavin “είναι ότι βρισκόμαστε στην πρώτη περίοδο – με περισσότερα δεδομένα, μπορούμε καλύτερα να βελτιστοποιήσουμε και να δημιουργήσουμε ακόμη πιο ισχυρούς αγώνες μεταξύ των επιρροών και των ξενοδοχείων.”