Με τα social media να γίνονται τόσο σημαντικά στην καθημερινή ζωή των καταναλωτών, δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι αποτελεί μια σημαντική ευκαιρία για τα ξενοδοχεία να προσελκύσουν την προσοχή των δυνητικών επισκεπτών.

Το scrolling στις πλατφόρμες των κοινωνικών μέσων δικτύωσης έχει γίνει καθημερινά για τους περισσότερους ανθρώπους, ανεξάρτητα από το πού είναι ή τι κάνουν, μια απαραίτητη ασχολία. Σίγουρα δεν πρόκειται όλο το περιεχόμενο να τους απασχολήσει, αλλά το περιεχόμενο που σχετίζεται με ταξίδια, πιθανότατα θα κεντρίσει το ενδιαφέρον τους, επειδή ενεργοποιεί τη φαντασία τους. Επομένως, ένα ξενοδοχείο θα πρέπει να χρησιμοποιεί δημιουργικά το περιεχόμενό του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς κάτι τέτοιο μπορεί να προσελκύσει περισσότερους θεατές, εμπνέοντας τους να πάνε το δικό τους ταξίδι.

Τα κοινωνικά μέσα προσφέρουν επίσης στην επιχείρησή σας μια σειρά επιλογών κατά τη διανομή του περιεχομένου σας, πράγμα που σημαίνει ότι η στρατηγική και οι χρήσεις στόχευσης γίνονται εξαιρετικά πολύτιμες. Ας ρίξουμε μια ματιά σε μερικές βασικές τάσεις των κοινωνικών μέσων δικτύωσης, σύμφωνα με το siteminder.com, και να δούμε τι μπορεί να κάνει το ξενοδοχείο σας με αυτά.

Marketing στο Facebook

Η διασύνδεση με τους ταξιδιώτες στο Facebook δεν ήταν ποτέ πιο εύκολη ή πιο πολύτιμη, από ότι είναι σήμερα. Εδώ παρουσιάζονται μερικά χρήσιμα στατιστικά στοιχεία:

  • Το 52% των χρηστών των κοινωνικών μέσων ανέφερε ότι οι φωτογραφίες των φίλων τους εμπνέουν τα ταξιδιωτικά σχέδια
  • Το 76% δημοσίευσαν τις φωτογραφίες των διακοπών τους στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης
  • Κατά τη διάρκεια της έρευνας, το 55% είχε πατήσει like σελίδες που αφορούσαν το ταξίδι που σχεδίαζαν

Προτού μπορέσετε να επηρεάσετε τους ταξιδιώτες μέσω Facebook, θα πρέπει να αυξήσετε την απόδοσή σας σε αυτό. Θα μπορούσατε να επιταχύνετε αυτή τη διαδικασία μέσω της αμειβόμενης διαφήμισης, αλλά θα πρέπει να αυξήσετε το κοινό σας «οργανικά» όσο το δυνατόν περισσότερο.

Για να αποκτήσετε περισσότερες προτιμήσεις μέσω της οργανικής κυκλοφορίας, υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορεί να κάνει το ξενοδοχείο σας στο Facebook. Σημειώστε αυτές τις γρήγορες συμβουλές:

  1. Προσκαλέστε επαφές και φίλους
  2. Προσθέστε συνδέσμους στο Facebook που παραπέμπουν στην ιστοσελίδα σας και σε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
  3. Προσφέρετε κίνητρα και διαγωνισμούς.
  4. Δημοσίευση καλής ποιότητας περιεχομένου με συνέπεια. Εδώ το 80% πρέπει να αφορά την περιοχή και μόνο το 20% το ίδιο το ξενοδοχείο
  5. Προωθήστε τη σελίδα σας σε άλλα κοινωνικά δίκτυα
  6. Συμπληρώστε τη σελίδα του προφίλ σας με όλες τις πληροφορίες προς αναζήτηση

Marketing στο Instagram

Το Instagram είναι μια από τις πιο αποτελεσματικές πλατφόρμες μάρκετινγκ κοινωνικής δικτύωσης που διατίθενται στους ιδιοκτήτες ξενοδοχείων στο σημερινό κοινωνικό και ψηφιακό περιβάλλον. Στην πραγματικότητα, το Instagram έχει πλέον πάνω από ένα δισεκατομμύριο χρήστες.

Ορισμένες αξιοσημείωτες παρατηρήσεις του Instagram περιλαμβάνουν:

  • Παρόμοιος με το Facebook αλγόριθμος news-feed
  • Το Instagram αυξάνεται σε δημοτικότητα και στους μεγαλύτερους ηλικιακά χρήστες

Με απλά λόγια, εδώ είναι μερικές ιδέες για να βοηθήσετε το ξενοδοχείο σας να δημιουργήσει αξιόλογη παρουσία στο Instagram.

  1. Επισημάνετε τις εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου σας
  2. Δώστε στο προσωπικό σας το κίνητρο να ανεβάζει selfie
  3. Προωθήστε την περιοχή πέρα από το ξενοδοχείο σας
  4. Χρησιμοποιήστε hashtags