Tις 7 κορυφαίες τάσεις στο ξενοδοχειακό μάρκετινγκ για το 2017 παρουσιάζει το Ηospitalitynet.org, όπως διαμορφώνονται σύμφωνα με εκτιμήσεις της Statista. Πιο συγκεκριμένα, η online τουριστική βιομηχανία το 2019 αναμένεται να παρουσιάσει ανάπτυξη στα 762 δισ. δολάρια σε σχέση με τα 533 δισ. δολάρια της αξίας της το 2015.

Για το λόγο αυτό οι ξενοδόχοι πρέπει να ανανεωθούν στο κομμάτι του μάρκετινγκ και της προσέλκυσης νέων πελατών.

Οι τάσεις για το 2017 είναι, λοιπόν, οι εξής:

  1. Μετάβαση στο smartphone και όποιος δεν ακολουθήσει θα μείνει πίσω. 

Η μεγαλύτερη τάση είναι σίγουρα ότι οι κινητές συσκευές θα ξεπεράσουν τους υπολογιστές ως συσκευή αναζήτησης και πραγματοποίησης κρατήσεων από τους ταξιδιώτες. Έτσι, είναι πλέον υποχρεωτική η προσαρμογή της πλοήγησης από smartphones.

Σύμφωνα με τη Google οι ρυθμοί μετάβασης σε ιστοσελίδες ειδικά για κινητά παρουσιάζουν αύξηση 88%, ενώ οι αναζητήσεις ταξιδίων από κινητά, αυξάνονται κάθε χρόνο κατά 25% από το 2015 και μετά. Μάλιστα, η Google προμοτάρει στα ranking τις ιστοσελίδες, που είναι mobile friendly.

  1. Το βίντεο είναι σημαντικότερο από ποτέ. 

Στην εποχή της υπερπληροφόρησης, η προσοχή των χρηστών του διαδικτύου έχει διασπαστεί σημαντικά και το βίντεο προσελκύει το ενδιαφέρον με μοναδικούς και αποτελεσματικούς τρόπους καθώς οι χρήστες προτιμούν να δουν ένα βίντεο, παρά να διαβάσουν ένα κείμενο.

Σύμφωνα με τη Data and Marketing Association, το 69% των στελεχών μάρκετινγκ ήδη εκμεταλλεύονται αυτή τη νέα τάση, αυξάνοντας τους προϋπολογισμούς για τη δημιουργία βίντεο.

  1. Εξατομίκευση.

 Οι σύγχρονοι επισκέπτες και ειδικά οι Millennials  λατρεύουν τις προσωποποιημένες υπηρεσίες. Γνωρίστε τους, λοιπόν, πριν έρθουν στο ξενοδοχείο σας, δημιουργώντας νέα πεδία κατά τη διαδικασία κράτησης με ερωτήσεις, όπως γιατί ταξιδεύουν – αν είναι κάποια επέτειος ή γιορτάζουν κάτι – και μάθετε το σκοπό του ταξιδιού τους.

Μπορείτε επίσης να ξεχωρίζετε τους επαναλαμβανόμενους ή συχνούς επισκέπτες  της ιστοσελίδας σας και να τους χαιρετάτε με ιδιαίτερο τρόπο. Υπάρχουν λογισμικά, που αναγνωρίζουν τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις των πελατών, κι αν έχουν ξαναμπεί στο site, τους προσφέρουν την προσοχή, που τους αξίζει.

  1. Το περιεχόμενο της ιστοσελίδας συνεχίζει να είναι ο βασιλιάς. 

Η βελτίωση των μηχανών αναζήτησης (SEO) έχει εξελιχθεί, και ειδικά μετά την ανανέωση των αλγόριθμων της Google -Google’s Penguin- το 2016.

Μία ιστοσελίδα με ποιοτικό περιεχόμενο θα σας κάνει να ξεχωρίσετε στην Google, σε αντίθεση με τη χρήση πολλών Keywords και Hashtag. Δημιουργήστε ένα blog στην ιστοσελίδα σας, το οποίο θα ανανεώνετε συχνά. Συμπεριλάβετε plugin από τα social media στην αρχική σελίδα, που ανανεώνονται συνεχώς. Δημιουργήστε μία ενδιαφέρουσα σελίδα κι αυτό θα σας εκτοξεύσει στο SEO.

Διαβάστε ακόμη: SEO για Αρχάριους: Συμβουλές για ιστοσελίδες ξενοδοχείων

  1. Η ωρίμανση και στα social media. 

Όπως η τουριστική βιομηχανία, έτσι και τα social media εξελίσσονται ραγδαία κάθε χρόνο. Το 2017 θα υπάρξει σαφής  στροφή στο ηλεκτρονικό εμπόριο, με πλατφόρμες όπως το Instagram και το Snapchat να εστιάζουν τις προσπάθειές τους στην ενσωμάτωση διαφήμισης και τεχνικών μάρκετινγκ στην αυξανόμενη διαδικτυακή τους παρουσία.

Στο πλαίσιο αυτό δίνεται η ευκαιρία  στους ξενοδόχους να παρουσιάσουν όμορφες εικόνες και εντυπωσιακά γραφικά σε πολύ προσωποποιημένα κανάλια, που δείχνουν το χαρακτήρα του ξενοδοχείου. Μεγάλη τάση στα social media το 2017 θα είναι και οι παρουσιάσεις με live streaming, όπως έχουν ήδη αρχίσει να γίνονται δημοφιλείς στο Facebook.

Στην καθημερινή ανανέωση των social media, υπάρχουν δεκάδες εφαρμογές αυτοματοποίησης, που βοηθούν στον προγραμματισμό των δημοσιεύσεων.

Δείτε ακόμη: Αναδείξτε την εμπειρία της διαμονής στο ξενοδοχείο σας στα Social Media

  1. Διαχειριστείτε την online φήμη σας.

Kάθε επισκέπτης που μένει σε εσάς -και έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο- είναι δυνητικά ένας κριτής σας, και αυτό σημαίνει ότι θα υπάρξουν οnline κριτικές, και άρα χρειάζεται να κρατήσετε το όνομα του brand σας ψηλά.

Χάρη στη χρήση λογισμικών που επιτρέπουν τον εντοπισμό διαδικτυακών συνομιλιών στις οποίες αναφέρεται το όνομα τους ξενοδοχείου, οι ξενοδόχοι μπορούν να εντοπίζουν όλα τα σχόλια -που γίνονται- και να απαντούν αμέσως σε αρνητικές κριτικές.

Δείτε ακόμη: Μετατρέψτε τους πελάτες σας σε πρεσβευτές της επιχείρησής σας

  1. Η ανάλυση των μεγάλων δεδομένων θα βελτιώσει τις προσφορές των ξενοδοχείων.

Η συγκέντρωση και η ανάλυση των Big Data για τους πελάτες του ξενοδοχείου και τους χρήστες της κάθε ιστοσελίδας είναι εδώ -στο 2017- και θα δώσει πολλά στοιχεία.

Τα στατιστικά δεδομένα θα αρχίσουν να επηρεάζουν διαφορετικά την ξενοδοχειακή βιομηχανία το 2017, καθώς η ανάλυση των Big Data από υπολογιστές θα αποκαλύψει τις σημαντικές τάσεις στη συμπεριφορά επισκεπτών, οι ξενοδόχοι θα δουν τη μεγαλύτερη εικόνα, δηλαδή τι ακριβώς θέλουν οι πελάτες, και θα κάνουν τις αντίστοιχες προσφορές σε πακέτα και υπηρεσίες.

Δείτε ακόμη: Τί Είναι το Inbound Marketing και πως μπορούν να το αξιοποιήσουν τα ξενοδοχεία