Το 2020 έφερε πολλά εμπόδια και πολλά επιχειρηματικά μαθήματα μαζί τους. Καθώς οι επιχειρήσεις αρχίζουν να σχεδιάζουν τη στρατηγική τους για το 2021, θα πρέπει να αξιοποιήσουν όσο το δυνατόν περισσότερες τάσεις μάρκετινγκ και δημοσίων σχέσεων. Οι συνολικές στρατηγικές επικοινωνίας έπρεπε να περιστραφούν και να προσαρμοστούν καθ ‘όλη τη χρονιά. Παρόλο που ήταν δύσκολο για πολλές εταιρείες να συνεχίσουν, μπορούν τώρα να χρησιμοποιήσουν τις γνώσεις τους από το προηγούμενο έτος για να υπερέχουν στους επόμενους μήνες.

Για τις επιχειρήσεις στον κλάδο των εστιατορίων ειδικά, η κρίση COVID-19 δεν ήταν μικρό εμπόδιο. Κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους, χιλιάδες εστιατόρια σε όλη τη χώρα και τον κόσμο έπρεπε να κλείσουν τις πόρτες τους ή αντιμετώπισαν σημαντική μείωση του μεγέθους.

Αν μη τι άλλο, το 2020 απέδειξε ξεκάθαρα ότι τα εστιατόρια πρέπει να αρχίσουν να χρησιμοποιούν πιο αποτελεσματικά τα επιδιωκόμενα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δίνοντας το επίκεντρο στις βασικές τους αξίες και ενσωματώνοντας πρακτικές SEO. Το 2021, ειδικά τα εστιατόρια πρέπει να χρησιμοποιούν τις δημοφιλείς πρακτικές μάρκετινγκ και δημοσίων σχέσεων για την ανοικοδόμηση των επιχειρήσεων τους.

Επισημάνετε τις βασικές αξίες, αλλά προχωρήστε προσεκτικά

Το 2020 έφερε ένα χάος στο τοπίο των μέσων μαζικής ενημέρωσης, χάρη στην αύξηση των συζητήσεων για την ποικιλομορφία, το περιβάλλον και την πολιτική. Συμπέρασμα; Οι πελάτες ενδιαφέρονται για τις βασικές αξίες των επωνυμιών και θα ξοδέψουν τα χρήματά τους με μάρκες που ευθυγραμμίζονται με τις δικές τους αξίες.

Όταν είναι δυνατόν (και εγκρίνεται από τον πελάτη), μοιραστείτε αυτά τα εμπορικά σήματα με τα μέσα και μέσω του μάρκετινγκ. Για εστιατόρια, να είστε ανοιχτοί και ειλικρινείς στο διαδίκτυο. Η παραμονή σε διαφάνεια και η στάση που ταιριάζει με τις βασικές αξίες του εστιατορίου μπορούν να βοηθήσουν τους πελάτες να κατανοήσουν καλύτερα και να απολαύσουν την επιχείρηση.

SEO, SEO και πάλι SEO

Το 2021, σταματήστε να προσπαθείτε να καταλάβετε πώς να προσελκύσετε αναγνώστες και θεατές στο περιεχόμενό σας. Αντ ‘αυτού, παραλείψτε την εικασία και χρησιμοποιήστε το SEO για να στοχεύσετε το σωστό κοινό, πιο γρήγορα. Ο ίδιος κανόνας ισχύει για τα εστιατόρια.

Μην περιμένετε να εφαρμόσετε αυτές τις διαδεδομένες τάσεις μάρκετινγκ και δημοσίων σχέσεων. Τα εστιατόρια που περιλαμβάνουν αυτούς τους τύπους τάσεων και προσεγγίσεων για τη μελλοντική στρατηγική τους τώρα θα έχουν μόνο το προβάδισμα στον ανταγωνισμό κατά το 2021.

Πηγή: modernrestaurantmanagement.com