Πάσχα: Μυστικά για να αυξήσετε τον τζίρο της επιχείρησής σας
Σε κάθε γιορτινή περίοδο, είναι γεγονός πως η κίνηση των καταναλωτών αυξάνεται. Ειδικά το Πάσχα που έχει συνδεθεί με τις υπέροχες μέρες της άνοιξης είναι μια πανέμορφη γιορτή που μας δίνει ευκαιρίες για έξοδο και βόλτες!
Με την κατάλληλη λοιπόν προετοιμασία της επιχείρησής σας για το Πάσχα μπορείτε να αυξήσετε τον τζίρο σας, καθώς πέρα από το γεγονός ότι οι συνθήκες του καιρού είναι ευνοϊκές, υπάρχουν και μερικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για σίγουρη επιτυχία!
Διακόσμηση
Ξεκινήστε από τη διακόσμηση του χώρου σας. Λουλούδια, κορδέλες, χρώματα και πασχαλινά στοιχεία πρέπει να είναι στο επίκεντρο για να δίνουν την κατάλληλη ατμόσφαιρα. Τα ανοιξιάτικα χρώματα ανεβάζουν τη διάθεση και δημιουργούν πολύ όμορφα συναισθήματα, κάτι που είναι πολύ σημαντικό για την εικόνα της επιχείρησής σας ως προς τους πελάτες σας! Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στους συνδυασμούς και μην κάνετε υπερβολές γιατί μπορεί να μην πετύχετε το αποτέλεσμα που θέλετε. Προτιμήστε μια απλή λουλουδένια διακόσμηση που θα μυρίσει άνοιξη και θα βάλει τους πελάτες σας στο πασχαλινό κλιμα.
Μενού & Ποτό
Δημιουργήστε νέες ιδέες και προτάσεις για το μενού αυτής της περιόδου με γνώμονα πάντοτε την ποιότητα. Φτιάξτε μοναδικά cocktails, smoothies, και ποικίλα ροφήματα. Για το μενού φροντίστε οι επιλογές των πιάτων να μην περιορίζονται μόνο στα παραδοσιακά εδέσματα της ημέρας του Πάσχα, αλλά να είναι και α λα καρτ, ώστε να καλύψετε και τις ανάγκες όσων δεν προτιμούν τα πασχαλινά εδέσματα! Εμπλουτίστε λοιπόν τον κατάλογό σας και δώστε πολλές επιλογές στους πελάτες σας για να γιορτάσουν το Πάσχα με υπέροχες γεύσεις για όλα τα γουστα.
Social media
Χρησιμοποιήστε σωστά τα social media της επιχείρησής σας. Μπορούν σίγουρα να βοηθήσουν στη διάδοση της πασχαλινής σας δραστηριότητας. Κοινοποιήστε φωτογραφίες με τα λαχταριστά εδέσματα, μικρά βίντεο από τον ανοιξιάτικο χώρο σας και μην αμελήσετε να κάνετε διαγωνισμούς με διάφορα πασχαλινά έπαθλα για τους παλιούς και τους νέους σας διαδικτυακούς φίλους και πελάτες!
Value for money
Tέλος, μην ξεχνάτε ότι οι τιμές του μενού θα πρέπει να είναι προσιτές. Δεν έχει σημασία εάν το κοινό στις εορταστικές περιόδους είναι έτοιμο να ξοδέψει κάτι παραπάνω. Κρατήστε τις τιμές σας σε ένα καλό επίπεδο για να ικανοποιήσετε όλες τις ανάγκες και τις επιθυμίες των πελατών σας, και να τους δώσετε το κίνητρο να γίνουν θαμώνες!
Πηγή: www.metrocashandcarry.gr