Τα αποκαλούμενα Lifestyle ξενοδοχεία υπόσχονται να παρέχουν ποιοτικές υπηρεσίες στους επισκέπτες τους, σε ένα σύγχρονο, σχεδόν επιβλητικό περιβάλλον. Φυσικά, οι αναχρονισμοί δεν έχουν θέση σε μία τέτοια ξενοδοχειακή μονάδα, οπότε, οι επίδοξοι ιδιοκτήτες Lifestyle ξενοδοχείων καλό θα είναι να έχουν κατά νου τις νέες τάσεις του χώρου, όπως αυτές αναδείχθηκαν στη Σύνοδο Κορυφής του 2016 για τις Ξενοδοχειακές Επενδύσεις στην Αμερική (Americas Lodging Investment Summit).

nhow_lobbylounge
nhow Hotel, Berlin

Προτείνεται, λοιπόν:

  1. Έμφαση στην τεχνολογία.

Χωρίς να χάνεται η διαπροσωπική σχέση, τα lifestyle ξενοδοχεία καλούνται να στραφούν στα νέα μέσα και, βασικά, στο ίντερνετ, τόσο με σκοπό την διεύρυνση του πελατειακού τους φάσματος, για παράδειγμα με στοχευμένη διαφήμιση μέσω της Google, όσο και για την επικοινωνία με τους πελάτες, μέσω συστημάτων Online booking. Αναμφίβολα, τα κόστη είναι πολύ λιγότερα από τις κλασσικές τακτικές διαφήμισης και η ταχύτητα και η ευκολία στην επικοινωνία θα κάνουν πολλούς να πατήσουν το κλικ στο τελικό στάδιο της κράτησης. Επίσης, με τη βοήθεια της τεχνολογίας οι υπάλληλοι μπορούν να έρχονται σε επικοινωνία με τους πελάτες με γραπτό μήνυμα μέσω sms ή ακόμα και μέσω ενός ειδικά διαμορφωμένου app, επιδιώκοντας να ικανοποιήσουν τις ειδικές ανάγκες του καθενός πριν την άφιξη, αλλά και κατά τη διαμονή του.

  1. Η δημιουργία κοινωνικών κέντρων είναι απαραίτητη

Τα Lifestyle ξενοδοχεία θέλουν να έχουν πάνω από όλα έναν ιδιαίτερο τύπο, αλλά αυτός δεν μπορεί παρά να είναι σε αρμονία με το γειτονικό περιβάλλον. Για παράδειγμα, προϊόντα από την τοπική αγορά, έργα τέχνης από καλλιτέχνες που δραστηριοποιούνται στην περιοχή, αλλά και κουζίνα με ντόπια εδέσματα, υπόσχονται να προσφέρουν μία διαφορετική εμπειρία για τους πελάτες, αλλά παράλληλα και μία οικεία αίσθηση, που θα οδηγούσε τους ντόπιους στο bar του ξενοδοχείου για ένα ποτό.

  1. Μοναδικές γευστικές εμπειρίες

Και μιας και είπαμε για την αξία της ντόπιας  κουζίνας, μην ξεχνάμε ότι το φαγητό και το ποτό είναι απόλυτα συνδεδεμένα με την κουλτούρα της κάθε περιοχής, αλλά, φυσικά, και με την καλοπέραση. Τα ξενοδοχεία και ειδικά αυτά που προσφέρουν room service τείνουν να χάνουν την αυθεντικότητά τους και να ακολουθούν την περπατημένη συνταγή, που τους αφαιρεί πόντους. Ο στόχος είναι να γυρίσουμε σε καταστάσεις περασμένων εποχών, όταν τα εστιατόρια των ξενοδοχείων αποτελούσαν meeting points για όλους, με ιδιαίτερες γεύσεις και όχι μία λύση μόνο για τους διαμένοντες πελάτες, που έχουν πληρώσει πακέτο με διατροφή. Στη Σύνοδο συζητήθηκε έντονα και η μεγάλη σημασία της συνεργασίας με καλούς σεφ, αλλά και ειδικευμένο προσωπικό.

  1. Υγεία και ευεξία πάνω απ’ όλα

Οι πελάτες θέλουν μεν να χαλαρώσουν στις διακοπές τους, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι ξεχνούν να βάλουν στη βαλίτσα τους και τις καλές τους συνήθειες. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό, λοιπόν, και ιδίως στην περίπτωση των lifestyle ξενοδοχείων, να παρέχονται στους πελάτες υπηρεσίες που σχετίζονται με τη διατήρηση της υγείας και της ευεξίας. Αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι κάθε ξενοδοχείο θα πρέπει να διαθέτει ένα υπερπλήρες γυμναστήριο. Μερικά ομαδικά μαθήματα pilates στον κήπο του ξενοδοχείου για παράδειγμα ή υπηρεσίες spa και μασάζ ή ακόμα και ένα στρώμα yoga μέσα στην ντουλάπα αρκούν.

  1. Έμφαση στην αξία του προγραμματισμού.

Στα λόμπι και τις αίθουσες των ξενοδοχείων συνήθως γίνονται οι πιο ενδιαφέρουσες συζητήσεις και workshops. Αν, λοιπόν, καταφέρουμε να διοργανώσουμε διαλέξεις, συζητήσεις ακόμα και live acts με ερμηνευτές, καθηγητές ή ακτιβιστές της περιοχής, τότε σίγουρα προσελκύουμε κόσμο ως ένα πολιτισμικό κέντρο. Μάλιστα, αν βιντεοσκοπούμε μέρη αυτών των event και ανεβάζουμε αυτό το περιεχόμενο στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου, αλλά και στα social media, αμέσως δημιουργούμε ένα Portfolio για τις δράσεις του ξενοδοχείου και φαίνεται η πρόθεση για τον προγραμματισμό αντίστοιχων δράσεων.