Πώς μπορούν τα ξενοδοχεία να αυξήσουν τις άμεσες κρατήσεις τους
Όσο οι προμήθειες των online τουριστικών γραφείων ανεβαίνουν, τόσο πιο αναγκαίο κρίνεται για τα ξενοδοχεία να αυξήσουν τις άμεσες κρατήσεις τους. Το ερώτημα, λοιπόν, είναι πώς μπορούν να το καταφέρουν αυτό;
Η διαδικτυακή παρουσία δεν αρκεί
Σαφώς και για να αυξήσετε τις άμεσες κρατήσεις σας, πρέπει πρώτα απ’όλα να έχετε ιστοσελίδα, ωστόσο απλώς η διαδικτυακή παρουσία δεν αρκεί! Πρέπει να φροντίσετε να έχετε μια εύχρηστη καλοσχεδιασμένη ιστοσελίδα, που να δίνει τη δυνατότητα στο χρήστη, να κάνει online κρατήσεις σε ένα σύγχρονο και up to date περιβάλλον, που προσαρμόζεται και στις κινητές συσκευές.
Οι υποψήφιοι πελάτες σας, επισκέπτονται την ιστοσελίδα σας, για να βρουν πληροφορίες, που δεν μπορούν να βρουν στην ιστοσελίδα ενός online travel agent, συνεπώς εάν θέλετε να κερδίσετε αυτούς τους πελάτες, πρέπει να έχετε περιεχόμενο. Ο πελάτης σήμερα έχει άπειρες επιλογές να κάνει, και η αναλυτική περιγραφή του ξενοδοχείου, των δωματίων και των υπηρεσιών, που προσφέρετε, μπορεί να τον βγάλει από τα διλήμματα, και να τον ωθήσει να επιλέξει εσάς, έναντι των άλλων ξενοδοχείων.
[Δείτε σχετικά: Πώς μπορούν τα ξενοδοχεία να μετατρέψουν τις online αναζητήσεις σε άμεσες κρατήσεις]
Δώρα και εκπτώσεις
Καθώς δεν μπορείτε να προσφέρετε καλύτερες τιμές στις άμεσες κρατήσεις σας, γιατί κάποιοι online travel agents μπορεί να σας αποκλείσουν από την πλατφόρμα τους, μπορείτε να προσφέρετε στους πελάτες, που κάνουν άμεσες κρατήσεις, δωρεάν επιπλέον υπηρεσίες. Ειδικότερα, διάφορα δωράκια και εκπτώσεις, όπως ελεύθερο wifi, πρόσβαση στο SPA και εκπτώσεις στο εστιατόριο, μπορεί να παίξουν καθοριστικό ρόλο στο να κάνει κράτηση ο πελάτης άμεσα από εσάς.
Ακόμη -όμως- και αν δεν μπορείτε να νικήσετε τους OTAs, παρά τα δωράκια που κάνετε, μην τους βλέπετε αρνητικά, καθώς αποτελούν ένα τρόπο για να σας μάθει περισσότερο κοινό και να αποκτήσετε αργότερα άμεσες κρατήσεις.
[Δείτε σχετικά: 10+1 τρόποι για να τελειοποιήσεις την διαχείριση των OTA (online travel agency)]