Ξενοδοχεία: Βελτίωση εμπειρίας πελατών πριν …την άφιξή τους
Η τεχνολογία παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στις ξενοδοχειακές στρατηγικές marketing καθώς αυξάνει την εμπλοκή των επισκεπτών, τις άμεσες κρατήσεις και βελτιώνει την εμπειρία του πελάτη, απλοποιώντας διάφορες διαδικασίες. Ο σύγχρονος ταξιδιώτης θέλει να σχεδιάσει μόνος το ταξίδι του, να κάνει από νωρίς την κράτησή του και να διαθέτει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για το ταξίδι του στον υπολογιστή και στο κινητό του. Σύμφωνα με τον Dara Brady της Ryanair οι “οι πελάτες θέλουν επικοινωνία, πληροφόρηση και έλεγχο”. Σημείο κλειδί, λοιπόν, αποτελεί ο σωστός συνδυασμός της γνώσης με την τεχνολογία.
Σε αυτήν την τάση ανταποκρίνονται όλο και περισσότερο τα ξενοδοχεία, που προσπαθούν να εκμεταλλευτούν τις νέες τεχνολογικές δυνατότητες, για να βελτιώσουν τις παροχές τους. Εμείς θα αναφερθούμε – συγκεκριμένα – στη χρήση της τεχνολογίας από τα ξενοδοχεία για τους πελάτες, που ήδη έχουν κάνει την κράτησή τους:
Προώθηση Δραστηριοτήτων μέσω των Emails
Τα αυτοματοποιημένα e-mail που θα στέλνονται στους επισκέπτες πριν από την άφιξή τους, επιτρέπουν στο ξενοδοχείο να προωθήσει πιο ολοκληρωμένα πακέτα διακοπών, όπως γεύματα και δραστηριότητες. Στις περιπτώσεις προ-κράτησης θα μπορούσαν να προσφέρονται και ειδικές εκπτώσεις για να δοθεί ένα κίνητρο στον επισκέπτη να προβεί στην κράτηση. Αναμφίβολα, πρόκειται για έναν οικονομικό και εύκολο τρόπο που μπορεί να εξελίξει τις απλές κρατήσεις, αυξάνοντας τα έσοδα ενός ξενοδοχείου και βελτιώνοντας ταυτόχρονα την εμπειρία του επισκέπτη.
Οργάνωση Ταξιδιού μέσω της Ιστοσελίδας
Η ιστοσελίδα ενός ξενοδοχείου μπορεί – και πρέπει – να προσφέρει όχι μόνο τη δυνατότητα κράτησης δωματίου αλλά και των υπόλοιπων υπηρεσιών, από θεραπείες spa μέχρι δείπνο στο εστιατόριο του ξενοδοχείου και διάφορες αθλητικές δραστηριότητες (π.χ. χρήση γηπέδου γκολφ συγκεκριμένη ώρα). Έτσι όχι μόνο δίνεται η δυνατότητα στον πελάτη να οργανώσει πλήρως το ταξίδι του αλλά δίνει τη δυνατότητα και στα ξενοδοχεία να γνωρίσουν τους πελάτες τους (ενδιαφέροντα, σκοπός ταξιδιού κλπ.) πριν ακόμη αυτοί καταφτάσουν στο ξενοδοχείο, ώστε να μπορέσουν να προετοιμαστούν κατάλληλα για να τους προσφέρουν την καλύτερη δυνατή εμπειρία.
Η τεχνολογία αποτελεί βασικό εργαλείο για την προώθηση και της βελτίωση μίας ξενοδοχειακής επιχείρησης. Χρησιμοποιήστε την!