Αλλαγές σε μεγάλες Ξενοδοχειακές αλυσίδες
Η Διεύρυνση των Διεθνών Ξενοδοχειακών Αλυσίδων στην Ελλάδα
Η Hilton ανακοίνωσε τον Ιούλιο του 2024 ότι ενισχύει το χαρτοφυλάκιό της στην Ελλάδα, μέσω της συνεργασίας της με τη συλλογή Small Luxury Hotels of the World (SLH). Τα ξενοδοχεία της συλλογής SLH είναι πλέον διαθέσιμα μέσω των καναλιών κρατήσεων της Hilton, προσθέτοντας 25 επιπλέον ξενοδοχειακές μονάδες στο δίκτυό της στην Ελλάδα. Με αυτή την κίνηση, η Hilton διαθέτει πλέον 34 ξενοδοχεία στη χώρα, με περισσότερα από 2.200 δωμάτια, συμπεριλαμβανομένων οκτώ ξενοδοχείων της συλλογής Curio και ενός ξενοδοχείου Tapestry στα Χανιά. Αυτή η συμφωνία τοποθετεί τη Hilton στη λίστα των δέκα κορυφαίων διεθνών αλυσίδων στην Ελλάδα.
Συνολικά, οι διεθνείς αλυσίδες που δεν σχετίζονται με τουριστικούς πράκτορες έχουν παρουσία σε 205 ξενοδοχεία και διαχειρίζονται συνολικά 29.204 δωμάτια, αντιπροσωπεύοντας σημαντικό μερίδιο της αγοράς φιλοξενίας στην Ελλάδα. Αυτές οι αλυσίδες ανήκουν σε 39 διεθνή ξενοδοχειακά brands που δραστηριοποιούνται στη χώρα.
Στην κατηγορία των πέντε αστέρων, το 20% των ξενοδοχείων και το 26% των συνολικών δωματίων είναι μέρος κάποιας διεθνούς αλυσίδας, η οποία δεν σχετίζεται με τουριστικούς πράκτορες. Αντίστοιχα, στην κατηγορία των τεσσάρων αστέρων, το ποσοστό αυτό είναι χαμηλότερο, με το 5% των ξενοδοχείων και το 11% των δωματίων να ανήκουν σε διεθνείς αλυσίδες.
Η δυναμική αυτή τάση υπογραμμίζει την αυξανόμενη επιρροή των διεθνών αλυσίδων στην ελληνική αγορά φιλοξενίας, με τις συμφωνίες να επεκτείνονται συνεχώς και τα brands να εδραιώνουν την παρουσία τους στη χώρα.
Ποσοστό διεθνών αλυσίδων (που δεν σχετίζονται με τουριστικούς πράκτορες) στην Ελλάδα σε σχέση με τα δωμάτια.
Πηγή: GBR HOSPITALITY