Η νέα ταυτότητα του ξενοδοχείου Amada Colossos Resort στη Ρόδο αποπνέει ελληνικό καλοκαίρι και αντιπροσωπεύει απόλυτα την αίσθηση της ελληνικής φιλοξενίας και γενναιοδωρίας.

To Amada Colossos Resort, που ανήκει στην εταιρεία Κολοσσός Α.Ε., αποτελεί ένα από τα πρώτα και πιο εμβληματικά ξενοδοχεία της Ρόδου, αφού κάνει την εμφάνισή του στο νησί το 1980 και γίνεται ξενοδοχείο – ορόσημο για επισκέπτες που ρέουν κάθε χρόνο στο νησί.

Μετά από σχεδόν 40 χρόνια λειτουργίας, ανακατασκευάστηκε το 2018, ως ένα υπερπολυτελές ξενοδοχείο 5*, αποκτώντας 699 νέα δωμάτια, σουίτες και βίλες, αλλά και ποικιλία χώρων εστίασης και αναψυχής. Σε μία από τις πιο ελκυστικές τοποθεσίες της Ρόδου, με θέα την παραλία της Καλλιθέας, το Amada Colossos Resort προσφέρει ultra all-inclusive υπηρεσίες και εμπειρίες υψηλών προδιαγραφών στους επισκέπτες του.  

Η ανανέωση όμως για το Amada Colossos Resort δε σταματά εκεί αφού το πολυτελές θέρετρο πρόσφατα απέκτησε νέα ταυτότητα και νέα ιστοσελίδα που βασίζονται σε εκτενή μελέτη στρατηγικής του brand και των χαρακτηριστικών του. 

Ειδικότερα, η στρατηγική για το brand του Amada Colossos Resort βασίσθηκε στο όραμα του ιδιοκτήτη και στις αξίες της γενναιοδωρίας και της αυθεντικότητας, της «ανοικτής καρδιάς», της εμπιστοσύνης και της βαθιάς αγάπης για τη Ρόδο.

Τον επαναπροσδιορισμό της οπτικής ταυτότητας του ξενοδοχείου επιμελήθηκε η δημιουργική εταιρεία Unlimited Creativity με το νέο λογότυπο, τα χρώματα και τα σχέδια να είναι εμπνευσμένα από τα τοπικά αρχιτεκτονικά στοιχεία των περίφημων πηγών της Καλλιθέας, το στοιχείο του νερού και της άμμου, αλλά και τους μεσογειακούς κήπους του ξενοδοχείου. 

Το όραμα, η αποστολή, οι αξίες και οι υπηρεσίες του brand Amada Colossos, καθώς και η εικαστική του ταυτότητα αποτυπώθηκαν σε ένα ολοκληρωμένο Brand Book, ένα πρακτικό εργαλείο με οδηγίες και κατευθύνσεις προς όλους τους συνεργάτες. 

Στα πλαίσια της ανασυγκρότησης όλης της στρατηγικής του Amada Colossos Resort, εφαρμόστηκε και ο επανασχεδιασμός της επίσημης ιστοσελίδας του ξενοδοχείου. Η δημιουργία του βασίστηκε στη στρατηγική και στις κατευθυντήριες γραμμές του brand, ενώ την υλοποίησή του ανέλαβε το digital agency, Curious Ahead. 

Ο Άρης Σουλούνιας, ιδιοκτήτης του Amada Colossos Resort ανέφερε χαρακτηριστικά για τη νέα ταυτότητα: «Το Amada Colossos Resort μετά και την πρόσφατη ανακατασκευή του, καλωσορίζει μια νέα εποχή που θα αναδείξει πλήρως τον πολυτελή του χαρακτήρα και την απόλυτη αίσθηση ζεστής ελληνικής φιλοξενίας, την υψηλή ποιότητα, την αυθεντικότητα και την γενναιοδωρία που παρέχει στους επισκέπτες του. Αυτή τη στιγμή επενδύουμε στρατηγικά σε μια νέα ταυτότητα που στόχο έχει να αναδείξει το όραμά μας, τη φιλοσοφία μας και τις αξίες μας, αλλά και όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που μας κάνουν ξεχωριστούς σε ότι προσφέρουμε».