Με 18 εξαιρετικές μάρκες σε 21 νομούς, η Marriott International οδηγεί με προσφορές επωνυμίας στη χώρα.

Η Marriott International γιορτάζει ένα άλλο ορόσημο στην Ιαπωνία με το άνοιγμα της 70ης ιδιοκτησίας της εταιρείας στη χώρα, Aloft Osaka Dojima. Με αυτό το άνοιγμα, η Marriott International συνεχίζει τη σταθερή ανάπτυξή της στην Ιαπωνία ως αλυσίδα ξενοδοχείων με τις περισσότερες μάρκες.

Η εταιρεία διαθέτει 70 ακίνητα σε 18 μάρκες σε 21 νομούς, συμπεριλαμβανομένων μεγάλων πόλεων όπως το Τόκιο, η Οζάκα και το Κιότο, καθώς και άλλα λιγότερο γνωστά πετράδια, όπως το Tochigi, το Gifu και το Wakayama. Με αγωγό πάνω από 30 επιπλέον ξενοδοχεία, συμπεριλαμβανομένων τριών ξενοδοχείων που αναμένεται να ανοίξουν αργότερα φέτος, το χαρτοφυλάκιο είναι έτοιμο για συνεχή ανάπτυξη στην Ιαπωνία.

   

Τα εγκαίνια της Aloft Osaka Dojima, της 70ης ιδιοκτησίας της Marriott International στην Ιαπωνία, υποδηλώνουν την αύξηση της κατηγορίας επωνυμίας της σε επιλεγμένες υπηρεσίες στη χώρα, με τον αριθμό των ανοιχτών ξενοδοχείων σχεδόν να τριπλασιάζεται από το 2019. Οι μάρκες στην κατηγορία όπως η Fairfield by Marriott, Courtyard, Aloft Hotels, και Moxy Hotels για να αναφέρουμε μερικά, προσφέρουν ξεχωριστή αξία για τους ταξιδιώτες με βελτιωμένες υπηρεσίες και ανέσεις, σε συνδυασμό με απλές, βολικές επιλογές φαγητού και ζεστή φιλοξενία – όλα σε προσιτή τιμή.

Η νέα ιδιοκτησία Aloft βρίσκεται σε κεντρική τοποθεσία στο σταυροδρόμι διασκέδασης, αγορών, φαγητού και επιχειρήσεων στην Οζάκα. Εκτός από τα ζωντανά αστικά κέντρα, πολλά από τα επιλεγμένα ξενοδοχεία ανοίγουν στις λιγότερο γνωστές περιοχές της Ιαπωνίας και αναμένεται να προσφέρουν εύκολη και άνετη διαμονή σε ταξιδιώτες που εξερευνούν λιγότερο ταξίδια, αλλά ελκυστικές τοποθεσίες.