“Εργασία και ταξίδια”- τις νέες τάσεις αποκαλύπτει έρευνα της Marriott
Σύμφωνα με την έρευνα της Marriott, Global Travel Tracker, στην οποία συμμετείχαν 6.600 ταξιδιώτες από 14 διεθνείς πόλεις, οι κυρίες ταξιδιωτικές τάσεις είναι:
Η γοητεία των Email:
Οι ταξιδιώτες προτιμούν να μείνουν “συνδεδεμένοι” με τη δουλειά, έχοντας επαφή με τα email τους και μόνο το 47% καταφέρνει να αποσυνδεθεί πλήρως. Στις διακοπές, οι γυναίκες καταφέρνουν – καλύτερα από τους άνδρες – να “αποσυνδεθούν”.
Οι πόλεις με τους περισσότερους ταξιδιώτες, που μένουν “συνδεδεμένοι” με τη δουλειά, κατά τη διάρκεια των διακοπών είναι:
- Munich (60%)
- Tokyo (55%)
- Toronto (54%)
- Paris (51%)
- London (50%)
- Mexico City (49%) & Miami (49%)
- Los Angeles (48%) & New York (48%)
- Shanghai (45%)
- Washington, DC (44%) & Chicago (44%)
- Mumbai (35%) & Dubai (35%)
Προορισμός χαλάρωση:
Η πλειοψηφία των ταξιδιωτών γυμνάστηκε λίγο στις διακοπές και κυρίως περπάτησε στην περιοχή, ενώ προτίμησε να χαλαρώσει σε ένα σπα ή στην παραλία.
Παρέα:
Το 60% των ταξιδιωτών επέλεξε το σύντροφο ή την οικογένεια του ως την καλύτερη παρέα για τις διακοπές του.
Γνωριμία με συναδέλφους:
Το 25% των ταξιδιωτών μοιράστηκε ένα δωμάτιο ξενοδοχείου με έναν συνάδελφο.
Άγχος:
Οι άνδρες επιστρέφουν λιγότερο αγχωμένοι από τις διακοπές, ενώ ταξιδιώτες από συγκεκριμένες πόλεις, επιστρέφουν στη δουλειά περισσότερο αγχωμένοι. Οι πόλεις με τους περισσότερους ταξιδιώτες, που επιστρέφουν στη δουλειά αγχωμένοι, είναι:
- Tokyo (35%)
- Munich (22%)
- New York City (20%) & London (20%)
- Shanghai (18%) & Miami (18%)
- Chicago (17%) & Los Angeles (17%) & Paris (17%)
- Washington, DC (16%) & Toronto (16%)
- Mumbai (13%)
- Dubai (10%)
- Mexico City (4%)