Σύμφωνα με την έρευνα της Marriott, Global Travel Tracker, στην οποία συμμετείχαν 6.600 ταξιδιώτες από 14 διεθνείς πόλεις, οι κυρίες ταξιδιωτικές τάσεις είναι:

Η γοητεία των Email:
Οι ταξιδιώτες προτιμούν να μείνουν “συνδεδεμένοι” με τη δουλειά, έχοντας επαφή με τα email τους και μόνο το 47% καταφέρνει να αποσυνδεθεί πλήρως. Στις διακοπές, οι γυναίκες καταφέρνουν – καλύτερα από τους άνδρες – να “αποσυνδεθούν”.

Οι πόλεις με τους περισσότερους ταξιδιώτες, που μένουν “συνδεδεμένοι” με τη δουλειά, κατά τη διάρκεια των διακοπών είναι:

  • Munich (60%)
  • Tokyo (55%)
  • Toronto (54%)
  • Paris (51%)
  • London (50%)
  • Mexico City (49%) & Miami (49%)
  • Los Angeles (48%) & New York (48%)
  • Shanghai (45%)
  • Washington, DC (44%) & Chicago (44%)
  • Mumbai (35%) & Dubai (35%)

Προορισμός χαλάρωση:
Η πλειοψηφία των ταξιδιωτών γυμνάστηκε λίγο στις διακοπές και κυρίως περπάτησε στην περιοχή, ενώ προτίμησε να χαλαρώσει σε ένα σπα ή στην παραλία.

Παρέα:
Το 60% των ταξιδιωτών επέλεξε το σύντροφο ή την οικογένεια του ως την καλύτερη παρέα για τις διακοπές του.

Γνωριμία με συναδέλφους:
Το 25% των ταξιδιωτών μοιράστηκε ένα δωμάτιο ξενοδοχείου με έναν συνάδελφο.

Άγχος:
Οι άνδρες επιστρέφουν λιγότερο αγχωμένοι από τις διακοπές, ενώ ταξιδιώτες από συγκεκριμένες πόλεις, επιστρέφουν στη δουλειά περισσότερο αγχωμένοι. Οι πόλεις με τους περισσότερους ταξιδιώτες, που επιστρέφουν στη δουλειά αγχωμένοι, είναι:

  • Tokyo (35%)
  • Munich (22%)
  • New York City (20%) & London (20%)
  • Shanghai (18%) & Miami (18%)
  • Chicago (17%) & Los Angeles (17%) & Paris (17%)
  • Washington, DC (16%) & Toronto (16%)
  • Mumbai (13%)
  • Dubai (10%)
  • Mexico City (4%)

global_travel_infographic