SEO tips για ιστοσελίδες εστιατορίων
Η παρουσία των εστιατορίων στο διαδίκτυο, όλο και περισσότερο, αποτελεί έναν πολύ σημαντικό παράγοντα για την επιτυχία τους με, την φράση SEO να κρίνεται ως τη λέξη κλειδί.
Οι πελάτες χρησιμοποιούν σε καθημερινή πλέον βάση το διαδίκτυο για να επιλέξουν το εστιατόριο ή τις επιχειρήσεις εστίασης. Ως επιχειρηματίας του χώρου, λοιπόν, είναι σημαντικός ο τρόπος με τον οποίο θα προσεγγίσεις όσο το δυνατόν περισσότερους πελάτες, χρησιμοποιώντας τις μηχανές αναζήτησης προς όφελός σου.
Με τους πελάτες να χρησιμοποιούν και συγκεκριμένα φίλτρα ή κριτήρια κατά την αναζήτησή του για εστιατόρια, οι επιχειρηματίες της εστίασης πρέπει να φροντίζουν να εμφανίζονται στις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης.
1. Ο σωστός τίτλος.
Ο τίτλος είναι ένα από τα πιο σημαντικά κομμάτια για της μηχανές αναζήτησης. Θα πρέπει να είναι σύντομος και περιεκτικός, ενώ σημαντικό είναι να σχετίζεται με τις πληροφορίες για την τοποθεσία, τον τύπο του εστιατορίου και το είδος τους φαγητού που προσφέρεται.
2. Περιεχόμενο.
Πέραν του τίτλου, το πλούσιο και ανανεωμένο περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας κρίνεται απαραίτητο. Επίσης, το περιεχόμενο πρέπει να είναι στοχευμένο στο κοινό που επιθυμείς. Το μενού είναι απαραίτητο να υπάρχει στην ιστοσελίδα, όπως ακριβώς και τις αξιολογήσεις των πελατών σου, το δικό σου blog, φωτογραφίες και βίντεο.
3.Ιστοσελίδα συμβατή με όλες τις συσκευές.
Σε μια εποχή που το κινητό κερδίζει έδαφος έναντι του κλασικού συμβατικού υπολογιστή, οι ιστοσελίδες των εστιατορίων πρέπει να είναι συμβατές και με τα έξυπνα κινητά. Η ιστοσελίδα, λοιπόν, πρέπει να έχει responsive design για να λειτουργεί τόσο σε desktop όσο και σε mobile συσκευές.
4. Εγγραφή σε επαγγελματικούς καταλόγους.
Οι επαγγελματικοί κατάλογοι, και η εγγραφή σε αυτούς ηλεκτρονικά, βοηθά και βελτιώνει άμεσα την κατάταξη της ιστοσελίδας ενός εστιατορίου στα αποτελέσματα αναζήτησης. Οι μηχανές αναζήτησης όταν βλέπουν μια επιχείρηση να είναι εγγεγραμμένη σε έναν επαγγελματικό οδηγό, θεωρούν ότι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας της είναι αξιόπιστο κάτι το οποίο ενισχύει ακόμη περισσότερο την κατάταξή της στα αποτελέσματα αναζήτησης.