Βασικές στρατηγικές hotel marketing για ξενοδοχεία
Είτε ξεκινάτε από το μηδέν, ανανεώνετε την επιχείρησή σας με μια νέα ταυτότητα μάρκας είτε θέλετε να βελτιστοποιήσετε τις στρατηγικές μάρκετινγκ του ξενοδοχείου σας για να κερδίσετε περισσότερες κρατήσεις, υπάρχουν πολλά που πρέπει να λάβετε υπόψη όταν πρόκειται για στρατηγικές marketing ξενοδοχείων.
Σε αυτό το άρθρο μπορείτε να βρείτε μια λίστα με τις βασικές στρατηγικές μάρκετινγκ που πρέπει να εξετάσετε κατά την ανάπτυξη των άμεσων πωλήσεων και της στρατηγικής μάρκετινγκ στο διαδίκτυο, όπως αυτές προτείνονται από το revfine.com.
- Δημιουργήστε ένα εξαιρετικό website για το ξενοδοχείο σας.
Ο ιστότοπός σας είναι ο πιο σημαντικός τρόπος προσέλκυσης για την επιχείρησή σας και το επίκεντρο κάθε καλής στρατηγικής marketing στο διαδίκτυο. Ανεξάρτητα από το ποια τακτική marketing ξενοδοχείων έχει κατευθύνει έναν πιθανό πελάτη στον ιστότοπό σας, αυτός είναι ο τόπος όπου οι άνθρωποι μπορούν να μάθουν περισσότερα για την επιχείρησή σας και να αποφασίσουν αν θα κάνουν κράτηση μαζί σας. Είναι επίσης το μοναδικό κανάλι διανομής στο διαδίκτυο όπου μπορείτε να δημιουργήσετε άμεσες πωλήσεις μέσω διαδικτύου, οπότε είναι σημαντικό ο ιστότοπός σας να διαθέτει μια μηχανή κράτησης για την πραγματοποίηση κρατήσεων αυτοεξυπηρέτησης. Καθώς περισσότεροι χρήστες του Διαδικτύου στηρίζονται αποκλειστικά στα smartphones και τα tablet τους, μια ιστοσελίδα που είναι φιλική προς κινητά είναι απαραίτητη αυτές τις μέρες. - Ακολουθήστε τα βασικά στοιχεία (τουλάχιστον) SEO.
Δεν έχει νόημα να έχετε έναν ιστότοπο εάν είναι δύσκολο για τους πιθανούς πελάτες να το βρουν μέσω της προτιμώμενης μηχανής αναζήτησης. Βεβαιωθείτε ότι ακολουθείτε τα βασικά στοιχεία μάρκετινγκ για SEO (Search Engine Optimization), όπως η διασφάλιση ότι το περιεχόμενό σας είναι πλούσιο και συναφές, με ισχυρές λέξεις-κλειδιά και συνδυασμούς λέξεων-κλειδιών που δίνουν στον ιστότοπό σας την καλύτερη πιθανότητα να κερδίσει κλικ. Εξετάστε τους πιθανούς όρους αναζήτησης κατά τον προγραμματισμό των καμπανιών μάρκετινγκ στο ξενοδοχείο σας και μην ξεχάσετε να συνδυάσετε τις κύριες λέξεις-κλειδιά σας με ισχυρές δευτερεύουσες, όπως το όνομα της τοπικής γειτονιάς ή της περιοχής σας. - Διαφοροποιηθείτε από τους ανταγωνιστές.
Για να αντιμετωπίσετε πραγματικά τον ανταγωνισμό, το ξενοδοχείο σας πρέπει να προσφέρει κάτι μοναδικό και ξεκάθαρα διαφορετικό για να προσελκύσει πιθανούς επισκέπτες. Η εκστρατεία μάρκετινγκ ξενοδοχείων σας πρέπει να είναι εξίσουεξατομικευμένη. Η ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών πρέπει να αποτελεί τον πυρήνα όλων των υπηρεσιών του ξενοδοχείου και της φιλοξενίας. Σιγουρευτείτε ότι κάνετε κάτι διαφορετικό, από την παροχή στους πελάτες σας λίγης απόλαυσης στο check-in, την πρόσληψη τοπικών συνδέσμων Τύπου και PR για να φωτίσετε τις εκδηλώσεις μάρκετινγκ ξενοδοχείων. - Προωθήστε το ξενοδοχείο σας με τα online ταξιδιωτικά πρακτορεία.
Στη σύγχρονη ψηφιακή εποχή, κανένα ξενοδοχείο δεν μπορεί να εξασφαλίσει τακτικές επιχειρήσεις χωρίς να αξιοποιεί τα ταξιδιωτικά πρακτορεία και τους ταξιδιωτικούς πράκτορες. Μια απλή λίστα μπορεί να δημιουργήσει χιλιάδες κρατήσεις μακροπρόθεσμα, αλλά αξίζει να θυμόμαστε ότι κάθε φορά που μια κράτηση δημιουργείται μέσω ενός τέτοιου οργανισμού, θα υπάρξει και κάποια προμήθεια. Ποτέ μην βασίζεστε αποκλειστικά σε ηλεκτρονικά ταξιδιωτικά γραφεία όταν πρόκειται για το μάρκετινγκ του ξενοδοχείου σας.
1η δημοσίευση: Απρ 12, 2019