Η Hilton ανακοίνωσε την έναρξη ενός νέου εμπορικού σήματος, που στόχο έχει να προσφέρει στους επισκέπτες μια αναζωογονητική επιλογή για διαμονή σε ένα ανεξάρτητο ξενοδοχείο, με τη δική του ταυτότητα και ύφος.

Η Tapestry Collection by Hilton είναι η 14η μάρκα της Hilton. Κάθε ξενοδοχείο της νέας αυτής συλλογής θα έχει τη δική του ταυτότητα, προσφέροντας ταυτόχρονα στους επισκέπτες μια αίσθηση προσιτή και οικεία, αλλά και μία διαφορετική εμπειρία από τα άλλα ξενοδοχεία.

Σύμφωνα με τον Christopher J. Nassetta, πρόεδρο και CEO της Hilton, το νέο αυτό brand έχει τα καλά στοιχεία και των δύο κόσμων, καθώς συνδυάζει την προσωπικότητα ενός ανεξάρτητου ξενοδοχείου, με την συνέπεια και την ασφάλεια, που εγγυάται η Hilton.

Τα ξενοδοχεία που θα ανήκουν σε αυτήν την ξενοδοχειακή συλλογή θα είναι πολυτελή και με ανέσεις, και θα αντιπροσωπεύουν μία κατηγορία πιο κάτω από τα ξενοδοχεία της Curio Collection, της ήδη πετυχημένης ξενοδοχειακής συλλογής της Hilton, που διαθέτει 30 ξενοδοχεία σε 7 χώρες.