Η αλυσίδα ξενοδοχείων AccorHotels λανσάρει ένα νέο ξενοδοχειακό brand, που συνδυάζει στοιχεία από hostel, αυτοεξυπηρετούμενα διαμερίσματα και οικονομικά ξενοδοχεία. Το brand Jo&Joe είναι ένα ζωντανός χώρος διαβίωσης, ένα σπίτι που είναι ανοικτό στον κόσμο και έχει σχεδιαστεί, για να ανταποκριθεί στις προσδοκίες των Millennials και σε όλους εκείνους, που εκτιμούν την ανταλλαγή, τον αυθορμητισμό και την εμπειρία, προσφέροντας εξατομικευμένες λύσεις.

Δεν υπάρχει σωστός ή λάθος τρόπος για να διαβαστεί  το λογότυπο. Δεν έχει σημασία αν η Jo είναι μια κοπέλα και ο Joe είναι ένας τύπος. Το όνομα μπορεί να διαβαστεί με οποιοδήποτε τρόπο, γιατί το JO & JOE είναι ένα ανοικτό σπίτι, που διαμορφώνει τον εαυτό του με την τοπική κουλτούρα.

slid-4

Συγκεκριμένα, to brand Jo&Joe θα προσφέρει κοινά δωμάτια με ατομικές κλειδαριές, ιδιωτικά δωμάτια ή διαμερίσματα για ομάδες επισκεπτών από 2 έως 5 άτομα με αυτοεξυπηρετούμενες υποδομές, καθώς και αυθεντική φιλοξενία, όπως παραδοσιακά τροχόσπιτα, για μοναχικούς ταξιδιώτες ή ομάδες ατόμων. Κάθε ξενοδοχείο θα διαθέτει μπαρ, εστιατόριο και πλήρως εξοπλισμένη κουζίνα.

Η Accor σκοπεύει να ανοίξει 50 τέτοια ξενοδοχεία μέχρι το 2020. Όλα τα ξενοδοχεία θα βρίσκονται στο κέντρο αστικών περιοχών, κοντά σε δημόσια συγκοινωνία και σε βασικά σημεία ενδιαφέροντος.

JO & JOE Hotel Design

“Ένας καλά σχεδιασμένος χώρος είναι το μυστικό για μια ευτυχισμένη και ικανοποιητική ζωή. Η ζωή είναι πολύ σύντομη για να περνάς το χρόνο σου σε ένα αναποτελεσματικό περιβάλλον” δηλώνει ο Lee Penson, ο designer του JO & JOE.

Στο JO & JOE, τα μόνα όρια είναι εκείνα της φαντασίας. Το brand σπάει τη συμβατική κάθετη κατανομή των χώρων και υιοθετεί μια πιο απελευθερωμένη, ευέλικτη και επαναστατική προσέγγιση, για να ανταποκριθεί στις προσδοκίες των πελατών της.

Η βρετανική εταιρεία σχεδίασης του Penson είναι γνωστή για τη δημιουργία έξυπνων και αισθητικά ωραίων χώρων, όπως των γραφείων της Google, του YouTube και του Playstation. Ο Penson αν και δεν είχε εργαστεί μέχρι τώρα σε ένα ξενοδοχείο,  κατάφερε να δώσει ένα καινοτόμο και μοναδικό αποτέλεσμα, που σπάει τα πρότυπα της βιομηχανίας της φιλοξενίας.

Δείτε τη δήλωση:

“Break with tradition, forget old habits, be surprising, authentic, unexpected, bring a breath of fresh air to AccorHotels. Do it quickly and do it well. It wasn’t an easy brief to put into practice, particularly when you’re primarily targeting Millennials, who can be very difficult to win over. But with the launch of our new brand, JO&JOE, we have now more than met that challenge. I’m extremely proud of the work accomplished by the AccorHotels teams in mobilizing the energy necessary – both inside and outside the Group – to bring this enormous project to life. JO&JOE represents the very essence of hospitality: welcoming, exciting and beyond our guests’ expectations” said Sébastien Bazin, Chairman and Chief Executive Officer of AccorHotels.

“More than just an accommodation solution, JO&JOE has been conceived as an experience enhancer thanks notably to its offbeat design, innovative digital ecosystem and catering offerings. With its “open house” concept, the brand diversifies the customer journey by welcoming guests as well as locals, who treat JO&JOE venues as an annex of their living room. The project is also a reflection of the Group’s cultural and managerial transformation, which shapes JO&JOE’s approach to hiring, management and service, another of the brand’s distinctive components”  added Frédéric Fontaine, Senior Vice President, Global Marketing Innovation Lab.