ΠΡΟΦΙΛ ΣΥΜΜΕΤΕXOΝTΩΝ

Το σεμινάριο απευθύνεται αποκλειστικά σε εργαζόμενους πρώτης γραμμής, στον τομέα της υποδοχής και της εξυπηρέτησης πελατών.

ΑΝΑΛΥΣΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ

Το εκπαιδευτικό εργαστήριο του INSETE Training Front Office Essentials, βοηθά τους συμμετέχοντες να αναπτύξουν δεξιότητες εξυπηρέτησης πελατών υποδοχής, προκειμένου να μπορούν ν’ αντιμετωπίσουν επιτυχώς τις διάφορες επαγγελματικές προκλήσεις στο χώρο της φιλοξενίας. Οι συμμετέχοντες εφοδιάζονται με πολύτιμες εμπειρίες και γνώσεις, ώστε να αυξήσουν τόσο την προσωπική απόδοσή τους όσο και την εκπλήρωση των εταιρικών στόχων.

  • Βασικές αρχές επαγγελματικής επικοινωνίας
  • Δημιουργία 1ης εντύπωσης στο χώρο εργασίας
  • Η σημασία της Ατομικής Υγιεινής και καθαριότητας
  • Παραδείγματα αντιμετώπισης ειδικών θεμάτων εξυπηρέτησης υποδοχής
  • Η σημασία της επιλογής θετικής συμπεριφοράς
  • Αριστεία στην εξυπηρέτηση πελατών
  • Διαχείριση και αντιμετώπιση παραπόνων, αντιρρήσεων, δύσκολων πελατών & καταστάσεων – Άσκηση με παραδείγματα – Άσκηση με παιχνίδι ρόλων
  • Διερεύνηση και εξακρίβωση αναγκών πελατών
  • Ποιοι είναι οι παράγοντες επηρεασμού καταναλωτών
  • Up Selling – Cross Selling – Suggestive Selling

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣAA Partners

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣΑνέστης Αναστασίου (Κωδικός ΛΑΕΚ: 13220)

Ο Ανέστης Θ. Αναστασίου από το 2001 διοικεί την εταιρεία AA+Partners, η οποία παρέχει εκπαιδευτικές και συμβουλευτικές υπηρεσίες σε θέματα ανθρώπινου δυναμικού, με εξειδίκευση στον χώρο του τουρισμού και της φιλοξενίας. Συγχρόνως, είναι υπεύθυνος του προγράμματος Διοίκησης Τουρισμού και Φιλοξενίας στο Αμερικάνικο Κολλέγιο Θεσσαλονίκης, στο οποίο διδάσκει σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο.

Η διδακτική και εισηγητική του εμπειρία υπερβαίνει τις 9000 ώρες και ειδικεύεται σε θέματα: διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού, εξυπηρέτησης πελατών και πωλήσεων, βελτίωσης απόδοσης ανθρώπων και οργανισμών, και στην εκπαίδευση εκπαιδευτών. Είναι διπλωματούχος Μηχανολόγος Μηχανικός (University College London) με μεταπτυχιακά στα Ενεργειακά Συστήματα (City University), στο Διεθνές Μάνατζμεντ (Kings College London & London School of Economics), στις Πολιτικές Επιστήμες και Οικονομικά (Πανεπιστήμιο Μακεδονίας), καθώς και κάτοχος του Proficiency in Hospitality Management (Ecole Hotelier Lausanne).

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 2 ημέρες/ 12 ώρες

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: ΑΑ&Partners

*Σημείωση:  Τα τμήματα θα είναι 20 ατόμων και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας

Το σεμινάριο πραγματοποιείται στα πλαίσια των εκπαιδευτικών δράσεων του ΙΝΣΕΤΕ.

Για να δηλώσετε τη συμμετοχή σας πατήστε ΕΔΩ