ΠΡΟΦΙΛ ΣΥΜΜΕΤΕXOΝTΩΝ

Το σεμινάριο απευθύνεται σε προϊστάμενους, διευθυντές τμημάτων και ιδιοκτήτες επιχειρήσεων στον τομέα του Τουρισμού.

ΑΝΑΛΥΣΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ

Όσοι συμμετάσχετε στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα Advanced Complaint Handling, θα ωφεληθείτε διπλά:

Αφ’ ενός θα βελτιώσετε τις ικανότητες και τις δεξιότητες για να διαχειρίζεστε ακόμη καλύτερα τα παράπονα των πελατών σας, να λύνετε ακόμη ευκολότερα προβλήματα που δημιουργούνται και να αντιμετωπίζετε ακόμη πιο αποτελεσματικά τις δύσκολες καταστάσεις. Αφ’ ετέρου, θα μάθετε πώς θα δημιουργήσετε το κατάλληλο κλίμα και ένα πλαίσιο εκπαίδευσης για την ομάδα σας, έτσι ώστε όλοι να λειτουργούν επαγγελματικά και, κυρίως, με ομοιογένεια κατά την αντιμετώπιση τέτοιων καταστάσεων.

  • Γιατί χάνονται οι πελάτες;
  • Γιατί να ασχοληθώ; Τι χάνουμε εμείς;
  • Τί περιμένουν οι πελάτες από τον υπάλληλο που τους εξυπηρετεί;
  • Πώς εκλαμβάνουμε τα παράπονα των πελατών
  • Διαδικασία χειρισμού παραπόνων
  • Επίλυση προβλημάτων
  • Εκτόνωση θυμού
  • Αντιμετώπιση δύσκολων πελατών
  • Αντιμετώπιση χυδαιολογίας
  • Πλαίσιο εκπαίδευσης εργαζόμενων για να διαχειρίζονται πιο αποτελεσματικά παράπονα και δύσκολες καταστάσεις
  • Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο; Μπορώ να διώξω έναν πελάτη;

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ: Ελληνική Εταιρία Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ)

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣΔημήτρης Σεραφειμίδης (Κωδικός ΛΑΕΚ: 20009)

Ο κ. Δημήτρης Σεραφειμίδης έχει σπουδάσει Διοίκηση Επιχειρήσεων και Μάρκετινγκ στην Ελλάδα στο Αμερικάνικο Κολέγιο της Ελλάδας – Deree College. Έχει μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών (ΜΒΑ) στο ίδιο αντικείμενο από το William E. Simon Graduate School of Business Administration του Πανεπιστημίου του Rochester της Νέας Υόρκης. Έχει εργαστεί σε διευθυντικές θέσεις marketing και πωλήσεων ελληνικών επιχειρήσεων. Ασχολείται σαν σύμβουλος επιχειρήσεων με κύρια θέματα γύρω από το marketing, τις πωλήσεις και την εξυπηρέτηση πελατών. Είναι μέλος του Ελληνικού Ινστιτούτου Marketing, του Ελληνικού Ινστιτούτου Πληροφορικής και εκπρόσωπος στην Ελλάδα του πανεπιστημίου του Rochester Νέας Υόρκης. Έχει εκπαιδευτική εμπειρία πάνω από 10.000 ώρες σε προγράμματα που έχουν πραγματοποιηθεί σε πάνω από 300 επιχειρήσεις και έχουν παρακολουθήσει πάνω από 10.000 συμμετέχοντες.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 2 ημέρες/ 16 ώρες

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ

*Σημείωση:  Τα τμήματα θα είναι 20 ατόμων και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας

Το σεμινάριο πραγματοποιείται στα πλαίσια των εκπαιδευτικών δράσεων του ΙΝΣΕΤΕ.

Για να δηλώσετε συμμετοχή πατήστε ΕΔΩ