100 Ολλανδοί bloggers @ 100 Eλληνικούς προορισμούς
Το Γραφείο ΕΟΤ Κάτω Χωρών πραγματοποίησε ενημερωτική εκδήλωση με Ολλανδούς bloggers και παρουσίασε την νέα ψηφιακή δράση #I love Griekenland, που θα ξεκινήσει άμεσα, με στόχο την ενίσχυση των last minute κρατήσεων από την Ολλανδική αγορά.
Η δράση “100 Ολλανδοί bloggers @ 100 ελληνικούς προορισμούς” θα πραγματοποιηθεί σε συνεργασία με τον T/O TUI, στο πλαίσιο της κοινής διαφημιστικής καμπάνιας στην Ολλανδία, προσφέροντας τα αεροπορικά εισιτήρια για τους bloggers.
Στόχος της δράσης είναι η παρουσίαση της Ελλάδας ως πολυθεματικού προορισμού με εναλλακτικά τουριστικά προϊόντα σε διευρυμένο και ποικιλόμορφο κοινό, ανάλογα με την ομάδα-στόχο του κάθε blogger.
Κάθε blogger, που θα επιλεγεί ανάλογα με το προφίλ του blog του, θα ταξιδέψει σε διαφορετικό προορισμό στην Ελλάδα, συμβάλλοντας στην ευρύτερη προβολή των ελληνικών προορισμών στο ολλανδικό κοινό.
Όλο το υλικό των bloggers θα αναρτάται στο προσωπικό τους ιστολόγιο και στην ιστοσελίδα που δημιουργήθηκε για την υποστήριξη της δράσης www.Ilovegriekenland.nl.
Με αυτό το νέο εργαλείο marketing, όλη η αρθρογραφία των bloggers θα είναι διαρκώς διαθέσιμη και προσβάσιμη από το ευρύ ολλανδικό κοινό.
Η δράση του Γραφείου ΕΟΤ Κάτω Χωρών έχει σκοπό να πολλαπλασιάσει τους θετικούς διαμορφωτές κοινής γνώμης (influencers) για την Ελλάδα με μια συνεχή δράση επικοινωνίας, όλη τη διάρκεια του έτους από τα Μέσα Κοινωνικής δικτύωσης.
Η πρώτη αντίδραση των Ολλανδών bloggers ήταν πολύ θετική, αναρτώντας ήδη πληροφορίες για την Ελλάδα στα προσωπικά τους blogs όπως http://www.ishetnogver.nl/europa/i-love-griekenland/; http://www.fromhatstoheels.com/why-i-would-visit-greece-treasure-islands/ και διαδίδοντας την δράση στα social media με το hashtag # I love Griekenland.
Σημειώνεται ότι η ενέργεια έχει εξειδικευτεί για Bloggers της ολλανδικής αγοράς, σε συνέχεια στατιστικών στοιχείων που καταδεικνύουν ότι μεγάλο ποσοστό των Ολλανδών ταξιδιωτών αναζητά πληροφόρηση και επηρεάζεται από τα social media για την επιλογή των διακοπών τους. Παράλληλα, αναμένεται να έχει θετική επίδραση και στο φλαμανδόφωνο κοινό της Βελγικής τουριστικής αγοράς, που σε μεγάλο ποσοστό αναζητά πληροφόρηση από ολλανδικούς ιστοτόπους.