Τριετές πρόγραμμα στρατηγικής προβολής της Ελλάδας και του ελληνικού τουρισμού στους τουριστικούς επαγγελματίες των ΗΠΑ, με τη συνεργασία και την υποστήριξη της ASTA (American Society of Travel Agents), εγκαινιάζουν η Ομοσπονδία Ελληνικών Συνδέσμων Γραφείων Ταξιδίων & Τουρισμού, FedHATTA και η North Events, τον Φεβρουάριο του 2019 με πρώτο σταθμό τρεις μεγάλες αμερικανικές πόλεις (Σαν Φρανσίσκο, Λος Άντζελες, Σαν Ντιέγκο).
Είναι η πρώτη φορά που η χώρα θα προβληθεί στρατηγικά, σε βάθος τριετίας, ως τουριστικός προορισμός στην αμερικανική τουριστική αγορά.
Οι δράσεις προβολής περιλαμβάνουν προγραμματισμένα roadshow και επαγγελματικές συναντήσεις Β2Β σε συνολικά 20 Πολιτείες των ΗΠΑ, όπου φορείς του ελληνικού τουρισμού αλλά και Έλληνες επιχειρηματίες θα έχουν τη δυνατότητα να έλθουν σε επαφή με τουριστικούς επαγγελματίες από τις ΗΠΑ.

Πρόκειται για το επόμενο βήμα στρατηγικής εξωστρέφειας που υλοποιείται στην αμερικανική αγορά, μετά τη μεγάλη επιτυχία που σημείωσε το ετήσιο συνέδριο της ASTA στην Αθήνα (ASTA ADE, 14-17 Απριλίου), υπό το συντονισμό της FedHATTA, την υπογραφή του συμφώνου συνεργασίας μεταξύ της FedHATTA και της ASTA και την έκθεση Greek Panorama Β2Β Roadshow που πραγματοποιήθηκε από τη North Events το Μάιο σε τρεις μεγάλες Πολιτείες της Αμερικής (Βοστώνη, Νέα Υόρκη, Ουάσιγκτον).

Το 3ετές πρόγραμμα εκτιμάται ότι θα έχει πολλαπλά οφέλη για τους συμμετέχοντες (φορείς και επιχειρήσεις του ελληνικού τουρισμού) και, ως αποτέλεσμα, θα συμβάλλει στον στρατηγικό στόχο της FedHATTA για διψήφια αύξηση των Αμερικανών τουριστών στη χώρα μας μέσα στην ερχόμενη τριετία.

Παράλληλα, θα δώσει τη δυνατότητα στους επαγγελματίες που θα συμμετάσχουν να προγραμματίσουν τις επαγγελματικές συναντήσεις και τις μετακινήσεις τους σε ικανό βάθος χρόνου, σε πιο ανταγωνιστικές τιμές και να συνάψουν συμφωνίες έγκαιρα.

Ο Πρόεδρος της FedHATTA, κ. Λύσανδρος Τσιλίδης, δήλωσε: «Ο τριετής προγραμματισμός είναι απαραίτητος τόσο για τους επαγγελματίες του ελληνικού τουρισμού όσο και για τους μελλοντικούς ταξιδιώτες από τις ΗΠΑ, καθώς έτσι μπορεί να πραγματοποιηθεί  έγκαιρος σχεδιασμός και προβολή που απαιτούν οι προηγμένες τουριστικά αγορές.

Η Ελλάδα είναι πιο επίκαιρη από ποτέ στους τουριστικούς επαγγελματίες των ΗΠΑ, ιδιαίτερα έπειτα από τα εγκωμιαστικά σχόλια που απέσπασε το συνέδριο ASTA ADE που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα. Το τριετές πρόγραμμα αποτελεί ιδανική ευκαιρία προκειμένου να εκμεταλλευθούμε περαιτέρω αυτή τη θετική συγκυρία προς όφελος του ελληνικού τουρισμού».