Hotel Mag
ταξιδιώτες από ασίαΤα ταξίδια από την Ασία θα αυξηθούν κατά τα επόμενα έτη και μάλιστα σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Boston Consulting Group και του TripAdvisor, από το 2030 πάνω από το 50% της παγκόσμιας κυκλοφορίας ταξιδιωτών θα προέλθει από την Ασία. Σε 15 χρόνια από τώρα 1 δισεκατομμύριο ταξιδιώτες από την Ασία θα αλλάξουν τα δεδομένα στον τουρισμό.

Η νέα μελέτη TripBarometer παρέχει στους επαγγελματίες του τουρισμού κάποιες ιδέες για το νέο αυτό τουριστικό φαινόμενο. Περισσότεροι από 5.000 ταξιδιώτες και ξενοδόχοι σε όλη την Ασία έλαβαν μέρος στην έρευνα και αποκάλυψαν τα σχέδιά τους για το 2016.

Ταξιδιωτικές δαπάνες

  • Το 1/3 των ταξιδιωτών από την Ασία δηλώνει ότι σχεδιάζει να δαπανήσει περισσότερα χρήματα για ταξίδια το 2016, από ό, τι έκανε το 2015.
  • Ασιάτες ταξιδιώτες σχεδιάζουν να αυξήσουν τη χρονική διάρκεια και τον προϋπολογισμό των διακοπών τους για το 2016 (Ιάπωνες: 5.600 $ , Κινέζοι: 3.600 $, Ινδοί 3.100 $).

Επιλογές προορισμού

  • Το 42% των ερωτηθέντων επιλέγει να επισκεφθεί μία χώρα, λόγω του πολιτισμού και του λαού της.
  • Το 25% των ερωτηθέντων επιλέγει να επισκεφθεί έναν προορισμό, λόγω φτηνών πτήσεων.
  • Το 27% των ερωτηθέντων επιλέγει να επισκεφθεί έναν προορισμό, επειδή προτάθηκε από έναν φίλο ή συγγενή.
  • Το 25% των ερωτηθέντων επιλέγει να επισκεφθεί έναν προορισμό, γιατί τον είδε στην τηλεόραση, ενώ το 15% γιατί τον είδε σε μια ταινία.

Τύποι δραστηριοτήτων

  • Η πλειοψηφία των ταξιδιωτών από την Ασία (76%) σχεδιάζουν να δοκιμάσουν το 2016 κάτι νέο (σε αντίθεση με τον παγκόσμιο μέσο όρο που είναι 69%).
  • Οι πιο δημοφιλείς νέες δραστηριότητες είναι τα σόλο ταξίδια (25%), οι κρουαζιέρες (21%) και τα ταξίδια περιπέτειας (20%).

Βασικές ανέσεις

  • Η πλειοψηφία των ταξιδιωτών από την Ασία (67%) δήλωσε ότι ο κλιματισμός είναι σημαντικός παράγοντας στην επιλογή ενός ξενοδοχείου.
  • Η πλειοψηφία των Κινέζων ταξιδιωτών (60%) δήλωσε ότι το WiFi – ή για κάποιους το πολύ γρήγορο WiFi (39%) – είναι καθοριστικός παράγοντας στην επιλογή ενός ξενοδοχείου.
  •  Το 36% των ταξιδιωτών από την Ασία θεωρούν πολύ σημαντικό το κατάλυμα να παρέχει δωρεάν πρωινό.

Μια ματιά στην Ασιατική βιομηχανία φιλοξενίας για το 2016

  • Το 39% των ξενοδόχων στην Ασία σχεδιάζει το 2016 να αυξήσει τις τιμές των δωματίων του (σε σύγκριση με το 47% των ξενοδόχων σε παγκόσμιο επίπεδο).
  • Σχεδόν δύο στους τρεις (64%) ιδιοκτήτες καταλυμάτων στην Ασία είναι αισιόδοξοι για την κερδοφορία του 2016.
  • Το 94% των ιδιοκτητών καταλυμάτων δήλωσε ότι οι άμεσες διαδικτυακές κρατήσεις είναι το μέλλον της επιχείρησης.
  • Το 61% των ασιατικών επιχειρήσεων φιλοξενίας δηλώνει ότι σχεδιάζει να επενδύσει στην εκπαίδευση του προσωπικού του (σε σύγκριση με το 55% της Αμερικής και το 38% της Ευρώπης)

Δείτε εδώ ολόκληρη την έρευνα: www.tripadvisor.com