Η Vrbo κυκλοφόρησε την ετήσια Έκθεση Τάσεων χρησιμοποιώντας δεδομένα ζήτησης ταξιδιού για να εντοπίσει τις τάσεις που διαμορφώνουν τα ταξίδια για το επόμενο έτος.

Εκτός από την ανάλυση δεδομένων από τη δική της παγκόσμια αγορά διακοπών, η Vrbo κάλεσε οικογενειακούς ταξιδιώτες σε όλο τον κόσμο να συμμετάσχουν σε μια πρώτη έρευνα καταναλωτών για να ανακαλύψουν τι να περιμένουν για τα οικογενειακά ταξίδια το 2021. Η έκθεση της Vrbo ανακοινώνει τα αποτελέσματα της έρευνας των ΗΠΑ από 8.000 άτομα από οκτώ χώρες, καθώς και τη ζήτηση ταξιδιού Vrbo για την περίοδο 12 μηνών που λήγει στις 31 Αυγούστου 2020.

1. Τα ταξίδια περιορίστηκαν, αλλά όχι και ο προγραμματισμός τους
Παρόλο που οι περισσότερες οικογένειες έπρεπε να ακυρώσουν ένα ταξίδι λόγω του COVID-19 φέτος, η Vrbo αναφέρει ότι το ταξίδι εξακολουθεί να είναι στο μυαλό τους για το 82% των οικογενειών που ήδη κάνουν σχέδια για το 2021.

2. Οι ταξιδιωτικές συνήθειες εν μέσω Covid είναι δύσκολο να εγκαταληφθούν
Ορισμένες ταξιδιωτικές συνήθειες πανδημικής εποχής δεν δείχνουν σημάδια επιβράδυνσης. Από τις οικογένειες που ερωτήθηκαν, το 59% δηλώνει ότι είναι πιο πιθανό να οδηγήσουν αντί να πετάξουν στο επόμενο ταξίδι τους, το 61% είναι πιο πιθανό να επισκεφθεί έναν «υπαίθριο» προορισμό παρά έναν αστικό και το 67% των ταξιδιωτών που έκαναν Flexcation — κράτηση ταξιδιών εκτός εποχής, για να μείνουν περισσότερο ώστε να συνδυάσουν τη δουλειά και το παιχνίδι – είπε ότι θα το ξανακάνουν.

3. Έρχονται τα Bucket List ταξίδια
Οι ακυρωμένες διακοπές του 2020 δημιούργησαν αυξημένη ζήτηση. Η Vrbo προβλέπει ότι όταν το ταξίδι επιστρέψει σε επίπεδα πριν από το COVID, οι ταξιδιώτες σχεδιάζουν να μεγάλα ταξίδια. Οι ερωτηθέντες της έρευνας δείχνουν ότι το 65% σχεδιάζει να ταξιδεύει πιο συχνά από ό, τι πριν από το COVID, και το 54% δηλώνει ότι είναι πιο πιθανό να κάνουν τελικά κάποιο Bucket List ταξίδι και το 33% είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν περισσότερα από ό, τι συνήθως.

4. Όλοι θέλουν διακοπές και αποζητούν τις οικογενειακές στιγμές
Τα ταξίδια FOMO (φόβος για απώλεια) ήταν στο υψηλότερο επίπεδο όλων των εποχών το 2020. Αντί να ακυρώσουν εντελώς ένα ταξίδι, οι οικογένειες θέλουν να αντισταθμίσουν τον χαμένο χρόνο. Σύμφωνα με την Vrbo, το 54% θέλει να επαναλάβει τα ακυρωμένα σχέδια διακοπών του. Από αυτούς που είχαν ακυρώσει ένα ταξίδι λόγω του COVID-19, το 44% επαναπρογραμματίζει και το 31% λέει ότι ο κύριος λόγος που θέλουν να ταξιδέψουν είναι να περάσουν ποιοτικό χρόνο με την οικογένεια.

Πηγή: vrmintel.com