Η πρόβλεψη της ανάκαμψης της ταξιδιωτικής βιομηχανίας είναι σχεδόν αδύνατη, αλλά μια νέα έκθεση, η The Travel Consultant of Tomorrow, δείχνει ότι το 50% των επιχειρηματικών ηγετών στον τομέα των ταξιδιών θεωρούν τους ανθρώπους ως τον πιο κρίσιμο παράγοντα επιτυχίας, σύμφωνα με το ttrweekly.com.

Η Amadeus δημοσίευσε λεπτομέρειες της τελευταίας μελέτης αυτής της εβδομάδας υποστηρίζοντας ότι ενώ η τεχνολογία προσφέρει νέα σύνορα, οι άνθρωποι εξακολουθούν να βρίσκονται στο επίκεντρο της εμπειρίας των πελατών.

Ωστόσο, η κρίση του Covid-19 επιτάχυνε την ανάγκη ενίσχυσης των δεξιοτήτων του εργατικού δυναμικού. Ακόμη και πριν από την τρέχουσα κρίση, οι νέες τεχνολογίες και οι τρόποι εργασίας διατάρασσαν τις θέσεις εργασίας και τις δεξιότητες που χρειάζονται οι εργαζόμενοι για να τις φέρουν εις πέρας.

Η ταχεία υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης και της τεχνολογίας θα οδηγήσει τους ταξιδιωτικούς πράκτορες να εξελίσσονται από το να είναι απλοί πωλητές ταξιδιών σε ολοκληρωμένους ταξιδιωτικούς συμβούλους. Στην έκθεση της Amadeus, το 46% των ηγετικών επιχειρήσεων θα επενδύσουν στον αυτοματισμό τα επόμενα πέντε χρόνια, ακολουθούμενο από δυναμική τιμολόγηση (35%) και στρατηγική για κινητά (35%).

Η ύπαρξη του σωστού συνδυασμού τεχνολογικών δεξιοτήτων σε όλο το εργατικό δυναμικό των ταξιδιωτικών πρακτορείων θα είναι ζωτικής σημασίας, ιδιαίτερα όταν εξετάζουμε το ρόλο που έχει διαδραματίσει η τεχνολογία κατά την πανδημία. Μέσω των δεδομένων σε πραγματικό χρόνο και των εργαλείων τεχνολογίας ταξιδιού, οι ταξιδιωτικοί πράκτορες μπόρεσαν να αντιμετωπίσουν μαζικές αλλαγές και ακυρώσεις εισιτηρίων, παρέχοντας παράλληλα άμεση και εξατομικευμένη εξυπηρέτηση πελατών.

Σε αυτές τις δύσκολες στιγμές, ένας παράγοντας διαφοροποίησης για τα ταξιδιωτικά γραφεία είναι η δυνατότητα σύνδεσης με τους πελάτες σε συναισθηματικό επίπεδο. Για τους ταξιδιωτικούς συμβούλους, αυτό σημαίνει την ενίσχυση των διαπροσωπικών δεξιοτήτων για ακρόαση και σύνδεση με αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία για τους ταξιδιώτες.