Ο Dennis Schaal στο skift.com, αποκαλύπτει τις νέες συνεργασίες της Expedia.com (και του αδελφού site Hotels.com) με τα Marriott Hotels και τα Red Lion Hotels. Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα, η Expedia συνεργάζεται με αυτές τις μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες, ώστε να προσφέρει υπηρεσίες πέρα από τις κρατήσεις, κάνοντας χρήση των προγραμμάτων επιβραβεύσεων των ξενοδοχειακών αλυσίδων.

expedia

Όσον αφορά στη συνεργασία Expedia.com και Red Lion Hotels, όταν οι πελάτες επιδιώκουν να κλείσουν ένα Red Lion Hotel, μέσω των ιστοσελίδων Expedia.com και Hotels.com, θα δουν δύο τιμές, μία για τα μέλη της αλυσίδας και μία για τα μη μέλη (που είναι και υψηλότερη). Η Expedia συμβουλεύει τους καταναλωτές να επιλέξουν την πρώτη επιλογή, καθώς σε αυτήν την περίπτωση θα εγγράφονται αυτόματα στο “Red Lion’s loyalty program” και θα λαμβάνουν τα προνόμια των μελών. Η Expedia, στη συνέχεια, στέλνει το e-mail του καταναλωτή στη Red Lion, για να ολοκληρωθεί η διαδικασία, κάτι που είναι μεγάλη υπόθεση, καθώς τα online ταξιδιωτικά πρακτορεία συνήθως δεν μοιράζονται τέτοιες πληροφορίες πελατών με τα ξενοδοχεία. “Είναι μια τεράστια συμφωνία” αναφέρει ο υπεύθυνος marketing της αλυσίδας, Bill Linehan, και προσθέτει “Έχουμε τώρα τη δυνατότητα να επικοινωνούμε με τους καταναλωτές μας, πριν καν φτάσουν σε εμάς”.

“Πολλοί από τους συνεργάτες μας, βρίσκουν πολύ σημαντικό να χτίζουν σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες τους. Πιστεύουμε ότι το να χρησιμοποιούν την Expedia ως μέσο για να βελτιώσουν τους στόχους τους για απόκτηση νέων πελατών, είναι πολύ βοηθητικό για αυτούς. Πρόκειται για μια επιθυμία, που είχαν οι πελάτες μας, και εμείς την υλοποιήσαμε”, αναφέρει η Melissa Maher, εξέχουσα αντιπρόεδρος Global Partner Group της Expedia, και προσθέτει ότι “Στον πρώτο κιόλας μήνα, έγιναν τέσσερις φορές περισσότερες εγγραφές στο πρόγραμμα επιβραβεύσεων της ξενοδοχειακής αλυσίδας, απ’ότι έγιναν τον προηγούμενο μήνα”.

Μία αντίστοιχη συνεργασία έγινε ανάμεσα σε Expedia.com και Marriott. 

Από την 1η Σεπτεμβρίου, η Expedia άρχισε να προσφέρει πακέτα διακοπών -με διαμονή σε ξενοδοχεία της Marriot- στην πλατφόρμα της αλυσίδας “Vacations by Marriott”. Η Expedia παρέχει την τεχνολογία, καθώς και τις συνεργασίες της με περισσότερες από 475 αεροπορικές εταιρείες, δίνοντας τη δυνατότητα στη Marriott να βελτιώσει στο έπακρο την εμπειρία των πελατών της.

“Κάνουμε συνεχώς πολλές δοκιμές στην ιστοσελίδα μας, για να βελτιώσουμε την προσέλκυση πελατών και να βεβαιωθούμε πως αυτοί λαμβάνουν την καλύτερη δυνατή εμπειρία και εξυπηρέτηση”, αναφέρει η Maher και προσθέτει ότι “ο εμπλουτισμός των προγραμμάτων διακοπών της Marriott αποτελεί συμφέρον για όλους”.

Η διευθύνων Σύμβουλος της Marriott, Arne Sorenson, δήλωσε ότι “η εταιρεία θέλει να εξερευνήσει νέες ευκαιρίες με την Expedia” και προσθέτει “Είμαστε ενθουσιασμένοι που ξεκίνησε το νέο αυτό προϊόν με την τεχνολογία της Expedia και που διερευνούμε νέους τομείς συνεργασίας πέραν των υφιστάμενων”.