Η AIM Group International παρουσιάζει την απάντησή της στην κρίση της πανδημίας.

Ακριβώς σαν ένα συμβάν μαύρου κύκνου, ο Covid-19 εξαπλώθηκε ξαφνικά και κατέστρεψε τον κόσμο εντελώς. Με τις συναθροίσεις να απαγορεύονται αμέσως, καθώς και τα διεθνή ταξίδια, ο κλάδος των συναντήσεων έγινε ένας από τους τομείς με τις περισσότερες αρνητικές επιρροές. Ως σημαντικός παράγοντας αλλαγής παικτών, η πανδημία απαίτησε από τις εταιρείες εκδηλώσεων να βρουν νέους τρόπους για να παραμείνουν ενεργοί στην αγορά. Έπρεπε να αναρωτηθούμε πολλές φορές, ποιον χώρο και ποιον ρόλο πρέπει να παίξουμε ως επαγγελματίες εκδηλώσεων κατά τη διάρκεια της κρίσης» λέει ο Gianluca Buongiorno, Πρόεδρος AIM Group International. Η απάντηση ήταν στην ικανότητα αντίδρασης, γρήγορης προσαρμογής και μεταμόρφωσης, να ξεχάσουμε το παρελθόν και να εστιάζουμε στους νέους τρόπους επίτευξης των στόχων των πελατών. Μόνο οι οργανισμοί και οι επαγγελματίες εκδηλώσεων που μπόρεσαν να βρουν τις σωστές λύσεις, καθώς και οι πάροχοι και συνεργάτες που ήταν σε θέση να αναθεωρήσουν τις διαδικασίες και τις εργασιακές συνήθειες, να ανακαλύψουν τα καλύτερα ψηφιακά και τεχνολογικά εργαλεία που θα τους βοηθούσαν να παρέχουν μια αποτελεσματική, προστιθέμενη αξία, κατάφεραν να επιβιώσουν.

Όπως αναφέρεται στην Ετήσια Έκθεση, δεδομένης της σημασίας των ταμειακών ροών σε αβέβαιες περιόδους, διενεργήθηκε σε βάθος ανάλυση των επιπτώσεων της κρίσης στην οικονομική υγεία της Εταιρείας και τέθηκε σε εφαρμογή ένα άμεσο σχέδιο διαχείρισης μετρητών μέρος του συνολικού σχεδίου επιχειρηματικού κινδύνου και συνέχειας. “Ήμασταν τυχεροί γιατί μπορέσαμε να βασιστούμε σε μια καλά δομημένη, οικονομικά σταθερή εταιρεία, η οποία καθορίστηκε από μια μακροπρόθεσμη στρατηγική που ακολουθήθηκε τα τελευταία χρόνια. Αυτό σήμαινε ότι μπορούσαμε να επιβιώσουμε και να ευδοκιμήσουμε μέσα από την άνευ προηγουμένου και αδιανόητη κρίση”, εξηγεί ο Gianluca Scavo, CEO AIM Group.

Ο Όμιλος AIM έκανε κάποια σημαντικά βήματα με αυτή την έννοια και προώθησε έναν Ψηφιακό Μετασχηματισμό. Χάρη σε επενδύσεις, η AIM ανέπτυξε μια νέα, καινοτόμο και ιδιόκτητη πλατφόρμα, για την πραγματοποίηση εξατομικευμένων ψηφιακών εκδηλώσεων και πλατφορμών επικοινωνίας όπου οι άνθρωποι θα μπορούσαν να αλληλεπιδρούν, οι επωνυμίες να επικοινωνούν, οι επιστημονικές ενώσεις θα μπορούσαν να εκπαιδεύονται και το κοινό να συμμετέχει και να ενημερώνεται. Ένα άλλο σημαντικό ορόσημο ήταν η ίδρυση μιας νέας εξειδικευμένης εταιρείας, της AIM Communication, ενός ανοιχτού δικτύου καινοτομίας που λειτουργεί ως θερμοκοιτίδα εκκίνησης που προωθεί την καινοτομία στην επικοινωνία και την τεχνολογία.